۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۹۷۸۱
گزارش ورزشي هفت چشمه/

تکواندوکاران بسيجي اردل مقام اول مسابقات استان را کسب کردند

تکواندو کاران بسيجي شهرستان اردل مقام اول تيمي در جشواره فرهنگي-ورزشي يادواره سرداران شهيد استان چهارمحال و بختياري را کسب کردند و به مسابقات کشوري راه يافتند.
تکواندوکاران بسيجي اردل مقام اول مسابقات استان را کسب کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  هفت چشمه، جشواره فرهنگي-ورزشي يادواره سرداران شهيد استان چهارمحال و بختياري ديروز جمعه مورخ ۱۵ مردادماه در سالن ورزشي سپاه استان با حضور شرکت‌کنندگاني از شهرستان‌هاي سراسر استان برگزار شد.

مهران ظفري مربي تکواندوکاران بسيج شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تبريک اين افتخار بزرگ به بسيجيان شهرستان اردل گفت: در اين دوره از مسابقات شهرستان اردل با اعزام يک تيم هفت نفره و با سرپرستي محمد ظفري موفق به کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز شدند.
ظفري اظهار کرد: در اين مسابقات در وزن دوم سجاد ظفريان و در وزن چهارم احمد ظفري و در وزن ششم شاهرخ رحيم‌پور که از بسيجيان پايگاه مقاومت بسيج شهدا شهر اردل بودند موفق به کسب مقام اول و راهيابي به مسابقات کشوري شدند و همچنين در وزن دوم مهدي ريسي وزن نهم مرتضي خسروي مقام هاي دوم را دريافت کردند و جواد احمدي در وزن دهم نيز مقام سوم را کسب نمود.




وي ضمن گلايه از مسئولين ورزشي در خصوص بي‌توجهي به هيئت تکواندوکاران شهرستان اردل بیان داشت: باتوجه به اينکه تکواندو شهرستان اردل فعاليت خيلي خوبي دارد و داراي ۹۰ هنرجو در تمامي رده‌هاي سني در سالن تختي سالن بسيج است و چند باري است که مقام‌آور استاني شدند ولي هيچ نهادي متاسفانه تاکنون حمايت نکرده و اين هيئت از مسئولين ورزشي عاجزانه تقاضاي کمک و رسيدگي دارد.

مربي تکواندوکاران شهرستان اردل افزود: تمامي هزينه‌ها بالاخص هزينه‌هاي اياب و ذهاب مسابقات استاني و کشوري را تا به حال مربيان اين رشته ورزشي پرداخت کردند و تنها نهادي که تاکنون در برخي هزينه‌ها ما را ياري نمودند پايگاه بسيج شهدا شهر اردل بود.

ايشان از فرمانده پايگاه بسيج شهدا شهر اردل در راستاي ياري نمودن تکواندوکاران شهرستان اردل در برخي هزينه‌ها تشکر و قدرداني کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۹:۴۵

5 Jan 2020