۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۶۷۱۱
در شهرستان سامان/

برگزاري کارگاه يک‌روزه پيشگيري از جرائم و تخلفات مالي

کارگاه يک روزه پيشگيري از جرائم و تخلفات مالي در شهرستان سامان براي حوزه و پايگاه‌هاي بسيج خواهران برگزار شد.
برگزاري کارگاه يک‌روزه پيشگيري از جرائم و تخلفات مالي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما  به همت معاونت مالي ناحيه مقاومت بسيج سامان و حوزه مقاومت بسيج حضرت معصومه (سلام‌الله عليها)، کارگاه پيشگيري از جرائم و تخلفات مالي، با حضور مسئولين مالي حوزه و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج خواهران شهرستان سامان، در محل اين حوزه برگزار شد.

در اين کارگاه آموزشي مسئول حوزه مقاومت بسيج حضرت معصومه (س) شهرستان سامان اظهار داشت: بدون شک سپاه و بسيج يکي از پاک‌ترين نهادهاي نظام جمهوري اسلامي است که کمترين تخلفات مالي در آن رخ مي‌دهد و آنچه تاکنون توانسته است قداست سپاه و بسيج را حفظ کند آن است که مومن‌ترين و باتقواترين افراد د رآن خدمت مي‌کنند و اگر انسان در همه حال خداي متعال را ناظر بر اعمال و کردار خود ببيند از هرگونه خطا و اشتباه مصون خواهد ماند.

وي با اشاره به اينکه هميشه پيشگيري بهتر از درمان است ادامه داد: هدف از برگزاري اين کارگاه و کارگاه‌هاي مشابه يادآوري و تذکر قوانين و مقررات و حتي مجازات‌هايي است قانون‌گذار براي تخلفات مالي پيش‌بيني نموده است.

در ادامه، کلاس آموزشي و توجيهي برگزار و ابلاغيات، قوانين و دستورالعمل‌هاي موجود در اين زمينه مرور شد.

در اين کارگاه چگونگي تخصيص بودجه تا مراحل تسويه حساب مالي توسط سيد هاشم موسوي کارشناس امور مالي در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) و داوود کبيري مسئول مالي ناحيه مقاومت بسيج سامان، براي مسئولين مالي حوزه و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج خواهران شهرستان سامان، توضيح کامل داده شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۴:۳۴

15 Feb 2020