۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۱۴۹۱
فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال وبختياري:

کاهش ۱۵۰ درصدي پرونده هاي تحت اقدام کلانتري ها و پاسگاه هاي استان چهارمحال و بختياري

فرمانده ناجا استان از کاهش ۱۵۰ درصدي پرونده هاي تحت اقدام در کلانتري ها و پاسگاه هاي استان خبر داد و گفت: پرونده ها تعيين تکليف شده تا مردم به نتيجه برسند و ۹۷ درصد پرونده ها در دوائر اجتماعي به صلح و سازش رسيده است.
کاهش ۱۵۰ درصدي پرونده هاي تحت اقدام کلانتري ها و پاسگاه هاي استان چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، نورعلي ياري، فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال وبختياري در نشست خبري اصحاب رسانه استان در خصوص عملکرد نيروي انتظامي استان در سال ۹۳ اظهار کرد: در حوزه پليس پيشگيري کل کلانتري هاي استان کار نظم، آرامش، مبارزه با سرقت و متهمين را دارند و توانسته اند در سطح کشور رتبه نخست کشوري را کسب کنند.

وي افزود: در سالهای گذشته رتبه آخر را داشتيم ولي امسال رتبه اول را به دست آورديم.

سردار ياري ادامه داد: کاهش ۱۵۰ درصدي پرونده هاي تحت اقدام در کلانتري ها و پاسگاه هاي استان را داشته ايم که پرونده ها تعيين تکليف شده تا مردم به نتيجه برسند و ۹۷ درصد پرونده ها در دوائر اجتماعي به صلح و سازش رسيده است.

فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال وبختياري با بيان اينکه از ابتداي سال جاري ۸۱ هزار و ۹۱۲ مورد تماس تلفني با مرکز۱۱۰ داشته ايم گفت: از اين تعداد ۵۱ درصد منجر به تشکيل پرونده و ۳۶ درصد ارشاد و راهنمايي و ۷ درصد موارد جزئي بود که غيرقابل رسيدگي بوده است.

وي در خصوص عملکرد پليس راهور اعلام کرد: عليرغم وضعيت جاده هاي استان شاهد کاهش ۱۵ درصدي تصادفات جاني و ۳۸ درصدي تصادفات خسارتي بوده ايم.

سردار ياري در حوزه صدور گواهينامه و معاينات فني خودرو اشاره کرد: در سال ۹۳ صدور چهارده هزار و ۷۱۲ فقره گواهينامه و ۲۲ هزار نفر آموزش گذرانده ايم و بازديد و معاينه فني ۳۲ هزار خودرو و تعويض پلاک بيش از ۳۱ هزار خودرو بوده است.

فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال وبختياري در خصوص پليس امنيت و اطلاعات مطرح کرد: افزايش ۱۶ درصدي امنيت سلاح هاي جنگي، افزايش ۵ درصدي کشفيات تجهيزات ماهواره و ۳۱ درصدي اقلام ضد فرهنگي و همچنين افزايش ۵۰ درصدي کشف مشروبات الکلي و معرفي بيش از ۵۰۰ نفر بد پوشش به کلاسهاي مشاوره و صدور بيش از ۲۲ هزار گذرنامه و بيش از ۸ هزار مورد بازديد از صنوف را داشته ايم.

وي در حوزه پليس مبارزه با مواد مخدربيان کرد: ۲۲ درصد افزايش کشفيات که نزديک به ۱ تن و صد کيلو مواد در سال جاري کشف کرديم و معتادين و قاچاقچيان مواد مخدر به نسبت سال گذشته ۵۱ درصد دستگيري داشته ايم.

سردار ياري ادامه داد:اقدامات فرهنگ سازي و آگاه نمودن جامعه از تهديدات مواد مخدر بيش از ۱۱ هزار بروشور و بنر، ۷۵ جلسه براي بيش از ۹ هزار نفر آموزش، ۵۰ طرح پاکسازي نقاط آلوده در مهديه، نقنه و در محورهاي مواصلاتي و جاده هاي مختلف آلوده به مواد مخدر انجام شده است.

فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال وبختياري در حوزه معاونت اجتماعي اعلام کرد: از جمله اقدامات اين معاونت برپايي ۲۱۰ نمايشگاه، بيش از هزار مورد حضور در مدارس، تهيه و توزيع بيش از ۶۰ هزار تراکت و ۳۰ مورد فيلم و انيميشن، ۲۵۰ جلسه تعامل و اجراي رزمايش و يگان هاي امدادي، بيش از ۴ هزار مورد اطلاع رسلاني و ارائه آموزش از طريق صدا و سيما، بيش از چندين ساعت مصاحبه تلويزيوني است.

وي در حوزه پليس آگاهي بيان کرد: سرقت مسلحانه در استان چهارمحال و بختياري صفر است و بستر امنيتي قوي با مشارکت مردمي صورت گرفته است.

فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال وبختياري از کاهش ۸ درصدي سرقت خودرو و ۷ درصدي سرقت اماکن خبر داد و گفت: افزايش کشفيات ۹ درصد سرقت، ۶۳ درصد جيب بري و ۵۰ درصد کيف قاپي را داشته که دستگيري سارقين ۳ درصد رشد داشته است.

سردار ياري ادامه داد: کشفيات کالاي قاچاق به نسبت سال گذشته حدود ۲۵ ميليارد تومان جلوگيري قاچاق کالا داشته ايم که در سال گذشته ۱۴ ميليارد تومان بوده است.

فرمانده ناجا چهارمحال و بختياري در حوزه پليس راه افزود: کاهش ۱۵ درصدي تصادفات فوتي و ۱۲ درصدي تصادفات خسارتي و ۲۱ درصدي تصادفات جرحي را داشته و با برگزاري کلاس هاي آموزشي براي ۲ هزار نفر از رانندگان خودرهاي سنگين به آگاه سازي آنها کمک کرده ايم.

فرمانده نيروي انتظامي استان در حوزه پليس فتا بيان کرد: افزايش ۷۱ درصدي کشف پروندهاي برداشت غير مجاز از حساب هاي بانکي را داشته ايم و با برگزاري کلاس هاي آموزشي ۱۰۰ نفره سعي در اطلاع رساني و آگاه سازي نموده ايم.

وي در حوزه وظيفه عمومي افزود: در حيطه کاري خود بيش از ۴۸ هزار کارت هوشمند پايان خدمت اقدام نموده است.

سردار ياري در پايان خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي در جذب پليس افتخاري ۲۱ هزار نفر را جذب کرده است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۳۰ م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۳:۰۱

27 Dec 2019