۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۱۶۴۵۱
استاد دانشگاه شهرکرد:

روز قدس امسال هيمنه پوچ اسرائيل و آمريکا را در هم شکست

حضور بي نظير و مثال زدني مردم در روز قدس امسال، ضمن در هم شکستن هيمينه توخالي رژيم اسرائيل، روحيه خود باوري مردم غزه را بالا برد.
روز قدس امسال هيمنه پوچ اسرائيل و آمريکا را در هم شکست
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر مظاهر شهراني در گفتگو با خبرنگار اساتيد برتر گفت: مردم هميشه در صحنه ايران با دريافت نداي آزادي خواهي و ننگ گريزي، باري ديگر با حضور با صلابت خود در راهپيمايي بزرگ روز قدس ۹۳ ثابت کردند که همواره در صفوف عدالتخواهي و مبارزه با ظلم پيش قدم بوده و فرياد اسلام خواهي و ظلم ستيزي سر دادند.

وي گفت: اکنون که غزه بيش از هر زمان ديگري با ياغي گري هاي رژيم منحوس اسرائيل در خاک و خون غلط مي خورد، مردم ايران و مسلمانان جهان بر خود واجب دانستند که راهپيمايي امسال را با شکوه خاصي برگزار کنند.

اين استاد دانشگاه با بيان اينکه بيشتر رسانه هاي دنيا در دست استکبار جهاني قرار دارد، افزود: سکوت خبري حملات وحشيانه صهيون ها به مردم غزه، ظلمي بزرگتر از هرچيز است و نشان مي دهد، جوامع داعيه‌دار حقوق بشر با اين گونه حرکات و هجمه هاي ظالمانه مشکلي نداشته و حمايت مي کنند.

شهراني ادامه داد: شوراي امنيت، سازمان ملل و ديگر سازمان‌هاي بين‌المللي انباشته از کشورهايي است که هريک به دنبال منافع خود هستند. هرگاه منافع‌شان اقتضا کند موضع‌گيري رسمي از خود نشان مي‌دهند و اقدامات قاطعانه انجام مي‌دهند. درواقع اين کشورها در ساختار حکومتي خود به منافع قدرت‌محورانه خود مي‌انديشند. لذا هر زمان که احساس خطر بيشتري کنند اقدامي از خود نشان مي‌دهند.

وي افزود: درواقع در ادبيات مغزهاي متفکر سياست در غرب اين رژيم جعلي نيز به مسخره گرفته مي‌شود چرا که در حالي‌که خود را کنش‌گر بين‌المللي مي‌داند تنها عروسکي در دست آن‌ها در خيمه شب‌بازي خاورميانه است.

اين کارشناس سياسي گفت: اسرائيلي ها خواستار پايان شليک راکت و کوتاه آمدن حماس هستند و از ديگر سو، حماس خواستار پايان محاصره غزه و آزادي دست کم دو نفر از چهارصد و پنجاه عضو اين گروه است که در اسرائيل و بعد از کشته شدن سه نوجوان اسرائيلي بازداشت شدند. از اين رو، تا زماني که موضع اين دو طرف به هم نزديک نشود، شاهد ادامه خشونت ها خواهيم بود.

انتهای خبر/ح/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۱۱

27 Dec 2019