۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۲۱۱۲۱
بزرگترین رزمایش دریایی ایران؛

گزارش اسوشیتدپرس از رزمایش پیامبر‌اعظم/ ناو‌‌آمریکایی نابود شد

شناورهای سپاه ماکت ناوهواپیمابر یواس اس نیمیتز آمریکا را هدف قرار دادند.
گزارش اسوشیتدپرس از رزمایش پیامبر‌اعظم/ ناو‌‌آمریکایی نابود شد
به گزارش جهانبین نیوز، خبرگزاری اسوشیتدپرس آمریکا (AP) در گزارشی به رزمایش دریایی سپاه ایران پرداخت و در تیتر خود نوشت: شناورهای سپاه ماکت ناوهواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دادند.

این خبرگزاری نوشت: «سپاه ایران با انجام این مانور دریایی و هوایی که یکی از بزرگترین مانورهای ایران بوده است، آنهم در محل استراتژیک تنگه هرمز، صدها قایق تندرو خود را به میدان آورد و ماکت ناو هواپیمابر آمریکایی را مورد هدف قرار داد.»

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس در بازتاب این رزمایش گزارش داد: «در تصاویر تلویزیون ایران از مانور نظامی در تنگه استراتژیک هرمز،‌ شلیک چهار موشک را نشان داد که سه تا از آنها به ناو برخورد کرد. این مانور در نزدیکی تنگه هرمز انجام شده، تنگه‌ای که یک آبراه مهم بین‌المللی است که در آن یک پنجم ترانزیت نفتی جهان صورت می‌گیرد. این مانور در حالی انجام شده که مذاکرات هسته‌ای ایران در حال پیگیری است».


روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" و خبرگزاری"رویترز" و همچنین خبرگزاری "شینهوا" و "بیزینس اینسایدر" هم از دیگر رسانه‌هایی بود که به سرعت خبر رزمایش سپاه پاسداران و هدف قرار گرفتن ماکت ناو آمریکایی را بازتاب دادند.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۹:۰۳

7 Jan 2020