۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۳۷۱۵۱
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل خبرداد:

برگزاري 100 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اردل

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: در طول هفته بسيج 100 عنوان برنامه فرهنگي و ورزشي در سطح شهرستان اردل برگزار خواهد شد.
برگزاري 100 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت هفته بسيج گفت: يکي از ويژگي‌هاي مهم بسيج انعطاف‌پذيري آن است و اين نيروي مردمي در تمامي حوزه‌هاي فرهنگي، جنگ نرم و جنگ سخت فعاليت دارد و امام راحل نيز اين سازمان مردمي را براي احياي اسلام تاسيس کرده است.

جمشيدي افزود: يکي از دلايل مهمي که سبب جاودانه شدن بسيج شده است فرهنگ و تفکر بسيجي است چراکه فعاليت‌هاي بسيجيان به منظور حفظ آرمان‌هاي انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي است و حوزه‌هاي مادي در اين فعاليت‌ها حايگاهي ندارد.

وي از برگزاري ۱۰۰ برنامه فرهنگي و ورزشي به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبرداد و گفت: برنامه هاي هفته بسيج سال جاري با شعار "بسيج محور مردم سالاري ديني" در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل به عمده برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان اردل اشاره کرد و گفت: عطرافشاني گلزار شهدا،برگزاراي يادواره شهدا،حضور سازمان يافته حلقه هاي شجره صالحين در نمازعبادي سياسي روز جمعه، همايش مشترک ائمه جمعه و جماعات، هيئت امناء مساجد وفرماندهان مقاومت، اجتماع بزرگ بسيجبان به عنوان شکوه پايداري در ۵ آذرماه ، برگزاري مسابقات ورزشي وخدمت رسانی به مناطق محروم و مناطق زلزله زده غرب کشور در قالب بسیج سازندگی از برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۱:۱۸

6 Feb 2020