۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۲۷۵۲۱
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

خنجرهای زهرآگین پشت لبخند دشمنان است/ انتخابات پیش رو عرصه‌ای دیگر برای خنثی کردن توطئه‌ها دشمن

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: پشت لبخند دشمنان، خنجرهای زهرآگینی است که می‌خواهند به جان و قلب این انقلاب وارد کنند و قطعاً ملت ایران با حضور گسترده و رأی با بصیرت و آگاهانه به جریان مؤمن و انقلابی، دشمن را ناکام و ناامید خواهند کرد.
خنجرهای زهرآگین پشت لبخند دشمنان است/ انتخابات پیش رو عرصه‌ای دیگر برای خنثی کردن توطئه‌ها دشمن
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام‌ محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هفتم اسفند ماه، مظهر بیداری ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملی بوده و مردم با حضور حداکثری و آگاهانه و با بصیرت خود در انتخابات، باردیگری نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: غفلت از دشمن را نگرانی و چالش بزرگ امروز کشور خواند و تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای در داخل کشور از دشمن غافل شده و از سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» امتناع می کنند و می گویند باید با اتکا به نیرو های بیگانه و نرمش و سازش با آنان مشکلات و کمبودهای درون کشور را جبران کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصل دین را استکبار ستیزی دانست و تاکید کرد: دین مدار واقعی کسی است که در برابر یزدیان زمان مقاوم و مستحکم باشد و اجازه نفوذ دشمن به درون کشور را ندهد نه کسی که نماز بخواند و ظواهر دینی و اسلامی را رعایت کند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام با تاکید بر این که آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد هستند تصریح‌کرد: با توافقات هسته ای و مذاکرات طولانی همچنان شاهد هستیم که آمریکایی‌ها با صراحت و وقاحت تمام می‌گویندجمهوری اسلامی ایران را دشمن درجه اول خود می‌دانیم و تحریم‌های ضد ایرانی را لغو نخواهیم کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه متأسفانه برخی‌ در داخل توطئه‌ها و دشمنی‌های آمریکایی‌ها را نادیده گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: برخی در داخل آمریکا را دوست خود می دانندکه این نشان از غفلت عمیق برخی از این خواص است.

نکونام با تاکید بر اینکه متأسفانه برخی‌ در داخل با تمام وجود تلاش می‌کنند چهره آمریکا را بزک کنند و به جامعه القاء کنندرا مشکل بزرگ امروز ما در داخل کشور دانست و افزود: این افراد می گویند دوران سردادن شعار«مرگ بر آمریکا» به پایان رسیده و دیگر وقت سرمیزمذاکره نشستن و با دشمن تعامل کردن است درحالی که این‌ها فریب و توطئه‌ای بیش نیست.

وی بزرگترین و اساسی‌ترین چالش امروز کشور و نگرانی مقام معظم رهبری، را دشمنی آمریکا و تلاش آن‌ها برای متزلزل کردن پایه‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: اگر چه در درون کشور با مشکلات و کمبودها و نارسایی‌هایی همچون فقر، بیکاری، مشکلات اقتصادی مواجه هستیم اما مشکل اصلی آمریکا و نقشه های شوم آن ها است.

نکونام با بیان اینکه دشمن با تمام وجود می‌کوشد که انقلاب اسلامی را از ما بگیرد،گفت: مردم با بصیرت و هوشیاری و شناخت توطئه‌های دشمن و اعتنا و اعتماد نکردن به ظاهرسازی‌های برخی از مسئولان واداده درون کشور، نقشه شوم دشمن را نقش برآب کنید.

رییس شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان با تاکید بر ریزش ها و رویش ها از زمان انقلاب تاکنون تصریح‌کرد:  وادادگی و ریزش برخی از خواص جای تعجب ندارد؛ از ابتدای انقلاب ریزش‌ها و رویش‌های فروانی داشته‌ایم، اما مهم این است که رویش‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله وجود نیروهای مؤمن، انقلابی، متخصص، تحصیل‌کرده، فن‌آور و کارآمد، بسیار بیشتر از ریزش‌ها بوده است.

نکونام با اشاره به تلاش برخی از واداده‌های داخلی برای حاکمیت جریان اشرافی‌گری در درون کشور تصریح کرد: باز شدن پای آمریکاها به داخل کشور به بهانه رونق اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم و ورود کالاهای لوکس و مدرن به داخل و درپی آن کم‌رنگ شدن ارزش‌ها و توانمندی‌های داخلی، مصداق بارز اشرافی‌گری در درون کشور است.

نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه: به یقین دشمنان در مقام آسیب رساندن به این انقلاب است، تصریح کرد: پشت  لبخند دشمنان، خنجرهای زهرآگینی است که می‌خواهند به جان و قلب این انقلاب وارد کنند.

نکونام انتخابات پیش رو را عرصه‌ای دیگر برای خنثی کردن توطئه‌ها دشمنان دانست و خاطرنشان‌کرد: قطعاً ملت ایران با حضور گسترده و رأی با بصیرت و آگاهانه خود به جریان مؤمن و انقلابی، قلب و دل امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری را همانند حضور به موقع و پرشور خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خرسند و دشمن را ناکام و ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۹:۵۳

6 Jan 2020