۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۰۸۶۱

جنگ نرم استکبارگران حمله به باور ها و اعتقادات و ارزش های مردم است.

امام جمعه شهر سامان گفت: جنگ نرم استکبارگران حمله به باور ها و اعتقادات و ارزش های مردم است.
جنگ نرم استکبارگران حمله به باور ها و اعتقادات و ارزش های مردم است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام المسلمین محسن ملک پور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در بین مردم شهر سامان با اشاره بر اینکه زمانی که به تاریخ خلقت بشر نگاه می کینیم متوجه می شویم که از آغاز خلقت بشر تاکنون دو نظام مدیریتی و حکومتی حاکم بوده است، اظهار داشت: این دو نظام یکی نظام حکومتی و طاغوت بوده و دیگری نظام تربیتی و مدیریتی خداوند ، انبیاء الهی و اولیاء الله بوده است .

ملک پور با بیان اینکه این دو نظام در طول تاریخ خلقت در حال نزاع و چنگ بوده اند، بیان داشت: انبیاء و اولیاء خداوند با طاغوت کنار نیامده و به مبارزه با این حکومت پرداختند.

وی با اشاره بر اینکه انبیاء و اولیاء خدا برای تنها بر سر انسان ها و آزادی اسنان ها با طاغوت مبارزه می کردند، اذعان داشت: اولیاء الله به انسان ها عزت و آبرو دادند .

ملک پور با بیان اینکه امام خمینی (ره) با مبارزه با رژیم شاه و استکبارگران و زور گویان به مردم به ملت و مردم عزت دادند، تصریح کرد: اقدام امام در رساتای انقلاب و جهوری اسلامی در جهت آبرو و عزت دادن به مردم و استقلال و ازادی این مردم در همه امور بوده است.

وی با اشاره بر اینکه موضوع طاغوت و انبیاء الله ای انسان بوده است، تصریح کرد: نامه مقام معظم رهبری به غرب ها دراستای انسان ها بوده است.

ملک پور با تاکید بر اینکه طاغوت زمان در حال حاضر آمریکا و اسرائیل است ، بیان داشت: روش استعمار گری استعمارگران به سه نحو در این ایران بوده است یکی از روش های استعمارگری استعمارگران جنگ سخت بوده که این نمونه در کشور ما هشت سال جنگ تحمیلی بوده است ، از روش دیگری جنگ نیمه سخت که حاکمان یک کشور را خود استکبارگران و استعمارگران برای کشور ها انتخاب می کنند دوران قبل از انقلاب و کشور های عربی منطقه در حال حاضر و روش سوم جنگ نرم دشمن در جامعه است.

امام جمعه شهر سامان با بیان اینکه در جنگ نرم امریکا بر مابقی کشور ها حکومت می کنند، عنوان کرد: سرباز های دشمن در جنگ نرم آمریکا در جامعه کنونی خانواده ها و جوانان کشور ایران است.

وی با تاکید بر اینکه جنگ نرم دشمن بر سرمایه های نرم یک کشور ، اعتقادات ، ارزش ها و باور های کشور است، اذعان داشت: امامت و ولایت ، رهبر جامع الشرایط، روحیه جهادی ، حیاء، عفت و غیرت و .... جز ارزشهای کشور است که دشمن با ورود رسانه های مجازی و ماهواره ها و ... سعی دارد این ارزش ها را از زنان و مردان این ملت بگیرد.

ملک پور با بیان اینکه خنثی کردن جنگ نرم دشمن نیاز به بصریت دارد ، عنوان کرد: خدا را شکر مردم این کشور مردمی بصری و اگاه هستند که همیشه حملات دشمنان را با اگاهی خنثی کرده اند.

امام جمعه شهر سامان در اخر از تمامی مردم به دلیل حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ما با توجه به بارش نزول رحمت الهی تقدیر و تشکر کرد و خاطر شنان کرد: این ملت و مردم تا پای جان بر سر آرمان ها و اهداف انقلاب ایستاده اند.

انتهای پیام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۶:۴۲

26 Jan 2020