۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۳۲۸۳۱
از بیماری مدیران تا بیماری نشریات استان

فاکتور ۲۵ میلیون ریالی نشریه استانی برای مصاحبه با اعضای شورای شهر شهرکرد+تصویر

برای فضای نشریات استان جدا باید تاسف خورد که دغدغه اصلی رقابت نشریات برای جلب آگهی ها و ریپوتاژآگهی ها در ادارات است، استانی که پر از محرومیت و کمبود است و سال هاست خانه امن مدیران بی تدبیر و بی تجربه شده، اکنون صاحب نشریاتی است که بجای انجام وظیفه خود که رساندن صدای مردم به مدیران است، فضای استان را به منطقه امن مدیران تبدیل کرده اند.
فاکتور ۲۵ میلیون ریالی نشریه استانی برای مصاحبه با اعضای شورای شهر شهرکرد+تصویر
به گزارش جهانبین نیوز؛ فاکتور که تصویر آن در متن خبر آمده  به منظور مصاحبه یکی از رسانه های استان با برخی از اعضای شورای شهر صادر شده است. باید از اعضای شورای شهر (بخوانید شورای شهردار) پرسید که برای کدام عملکرد خود، حاضر به پرداخت چنین هزینه هایی هستند؟ آیا گزارش عملکرد به آنچه موظف به آن بودید و مردم برای آن به شما رای داده اند چنین هزینه هایی در بر دارد؟ آیا جز این است که شما موظف بوده اید باری از دوش مردم بردارید و برای این وظیفه حق جلسات آن چنانی هم دریافت می کنید، لطفا به مردم در کف خیابان ها توضیح دهید چه کردید نه در جراید با هزینه میلیونی... .


این درحالی است که  وضعیت رسانه های استان و پول های درشتی که بین ادارات و برخی نشریات جابجا می شود دیگر جایی برای رسانه متعهد و مطالبه گر نگذاشته است، برای فضای نشریات استان جدا باید تاسف خورد که دغدغه اصلی رقابت نشریات برای جلب آگهی ها و ریپوتاژآگهی ها در ادارات است استانی که پر از محرومیت و کمبود است و سال هاست خانه امن مدیران بی تدبیر و بی تجربه شده، اکنون صاحب نشریاتی است که بجای وظیفه خود که رساندن صدای مردم به مدیران است فضای استان را به منطقه امن مدیران تبدیل کرده اند برخی با بلندگوی جناب مدیر شدن و برخی دیگر هم با نظرسازی به سود مدیر مربوطه.

مدیران نیز مزد چنین رسانه هایی را با چنین فاکتور ها و یا آگهی های چرب می دهند. با این وجود دیگر جایی برای مطالبات مردم از مسئولین نمی ماند رسانه ای که همواره چشم به دست آقای مدیر داشته باشد هیچ گاه به نقد جدی مدیران بر نمی آید این است دلیل بی فروغی فضای مطالبه گری در نشریات استان.

سال ها می گذرد، فاجعه ها می آیند        
ما به ایرانِ پر از فاجعه عادت داریم....

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۱:۱۹

7 Jan 2020