۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۳۴۸۱۱
همزمان با ايام مبارک ماه رمضان:

قصه قرآني در مراکز کانون توسط کودکان و نوجوانان کتاب‌سازي مي شوند

اعضاي مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختياري با استفاده از طرح ماکت سازي از قصه هاي قرآني به تفسير و تدبر در احاديث قرآن مي پردازند.
قصه قرآني در مراکز کانون توسط کودکان و نوجوانان کتاب‌سازي مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر؛ طرح تدبر در آفرينش ازجمله طرح هاي اجرايي مراکز فرهنگي هنري کانون در طول ماه مبارک رمضان است.

ختم دسته جمعي قرآن توسط اعضا و مربيان، ازجمله بخش هاي طرح تدبر در قرآن است که با اجراي اين طرح هر عضو يک جزء از قرآن را انتخاب و تا پايان ماه مبارک آن را ختم مي کند.

طرح تدبر در آفرينش، ترجمه آيات، آشنايي با فضيلت هاي قرآن، ساخت کاردستي، قصه گويي قصص قرآني و... ازجمله طرح هاي اجرايي مراکز کانون در طول ماه مبارک رمضان است که متناسب با گروه سني (ب، ج و د ) تنظيم و اجرا شده اند.

ماکت سازي، کتاب سازي از قصه هاي قرآني و تشکيل اتاق هاي فکر درخصوص چيستي و چرايي آفرينش از ديگر طرح هاي اجرايي در اين ماه است که با هدف شناخت هستي و آشنايي با کلام حق جهت کودکان و نوجوانان اين مرکز برگزار مي شود که اين طرح توسط اعضاي ۲۱ مرکز فرهنگي هنري ثابت و سه کتابخانه سيار روستايي در استان انجام مي شود و در پايان ماه مبارک رمضان نيز نمايشگاهي از اين آثار در مراکز جهت بازديد اعضا و خانواده ها برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۰:۴۰

2 Jan 2020