۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۲۶۶۱
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان سامان:

210 نفر از شهرستان سامان به مرقد امام خميني (ره)اعزام مي شوند

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان سامان از اعزام زائرين مرقد امام با شش دستگاه اتوبوس در شهرستان سامان صورت مي گيرد.
210 نفر از شهرستان سامان به مرقد امام خميني (ره)اعزام مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز حاتم رياحي در گفتگو با سامان ما با بيان اينکه به مناسبت گرامي داشت بيست و ششمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) ۲۱۰ نفر از مردم شهرستان سامان به مرقد امام خميني (ره) اعزام مي شوند، اظهار داشت: اين تعداد زائر با شش دستگاه اتوبوس به مرقد اعزام مي شوند.

وي با بيان اينکه علاقمند مي توانند براي ثبت نام به پايگاه هاي بسيج، شورا ها و دهياري هاي روستا مراجعه کنند، بيان داشت: زمان اعزام بعد از ظهر چهارشنبه ۱۳ خرداد ماه از مقابل حسينه صاحب الزمان صورت مي گيرد.

رياحي با بيان اينکه در سال گذشته سهيمه اعزام از شهرستان ۱۷۰ نفر بود که ۱۴۰ نفر اعزام شدند، عنوان کرد: استقبال مردم براي اعزام با توجه به سهميه شهرستان خوب است.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان سامان تصريح کرد: مسيري که امام راحل انتخاب کرد،مسير سعادت، اقتدار ،عزت و تکامل ملت ايران را در پي داشت و اين مسير براي شهداي دفاع مقدس شناخته شده بود که باعث شد در اين راه از جان خود هم بگذرند.

رياحي با بيان اينکه آشنايي نسل جوان با اهداف و آرمان‌هاي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي مهمترين رويکرد اين ستاد در سال ۹۴ است، افزود: بازخواني انديشه‌هاي بصيرت افزاي امام خميني (ره) و تجديد ميثاق با آرما‌ن‌هاي امام راحل را از اهداف برنامه‌هاي بزرگداشت سالروز ارتحال امام خميني (ره) از ديگر اهداف اعزام کاروان‌هاي زيارتي براي مرقد امام راحل است.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۴:۵۶

14 Feb 2020