۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۳۶۴۱
امام جمعه شهرکرد:

بخاطر منافع جناحی و سیاسی خود اتحادمردم استان را از بین نبریم/ ضعف ما، دشمن را جری می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت:نوع برخورد مسئولان ما، بهانه دست دشمن می دهند و آنها را جری می کنند، تحریم را بزرگ می کند و سنگ اندازی هایش علیه انقلاب اسلامی می افزاید و طبعا کارشکنی می کند و همراهی نمی کند.
بخاطر منافع جناحی و سیاسی خود اتحادمردم استان را از بین نبریم/ ضعف ما، دشمن را جری می کند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه مومن هیچ گاه ضعفش خود را به دشمن نشان نمی دهد، تاکید کرد: مومن اگر ضعفی هم دارد سعی می کند در درون ضعف خودش را به قوت تبدیل کند، ولی در برابر دشمن قرار نمی دهد.

وی گفت: متاسفالنه ما عکس این عمل می کنیم، ما با کمال تاسف ضعف های نداشته مان را بزرگ می کنیم، ضعف هایی را که نداریم مطرح می کنیم، قوت هایی را که داریم به رخ دشمن نمی کشیم.

نکونام با تاکید بر اینکه متاسفانه مسئولان نوع حرف زدن و مصاحبه هایشان و نوع برخوردهای دیپلماسی شان با بیرون و دشمن، بهانه دست دشمن می دهند و آنها را جری می کنند، گفت: دشمن وقتی جری می شود تحریم را بزرگ می کند و سنگ اندازی هایش علیه انقلاب اسلامی می افزاید و طبعا کارشکنی می کند و همراهی نمی کند. 

وی با بیان اینکه نتایج برجام به سود دشمن بود نه ما، تصریح کرد: دشمن باعث شد غنی سازی و مسائل هسته ای و در حرکت شتابانده علمی و هسته ای و دانش و فن آوری های ما تقلیل پیدا کند و این مساله ای بود که دشمن سال ها در پی او بود.

نکونام گفت: دشمن به خواسته هایش رسید و ما واقعا آن چه که بله دست آوردیم بارها گفتیم که چیزی نبوده که قابل مقایسه با این همه از دست دادن ها باشد ولی ما مرتب برجام را بزرگ می کنیم و نکاتی بیان می کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خودمان دشمن را بزرگ می کنیم، گفت:  اینکه ما با برجام سایه جنگ را برداشتیم و یا تحریم ها را لغوکردیم چه معنایی دارد،  دشمن همین را می خواهد.

وی با بیان اینکه من به شدت نگران تفرقه های درون استانی هستم، گفت: استان ما استان ارزشمند و خوبی است، مردم خوب و مومن و ولایی و متعهد و عاشق اسلام و انقلاب و شهدا ، این مردم را متفرق نکنیم؛ این مردم را رودروی هم قرار ندهیم.

نکونام با بیان اینکه انتخابات در پیش بوده و یارگیری های انتخاباتی شروع می شود، افزود: بعضی ها به خاطر منافع گروهی و حزبی و جناحی و منافع سیاسی خودشان مرتب بر طبل تک روی ها و اختلاف افکنی ها می کوبند، مراقب باشیم خدایی نخواسته این ها به شکاف هایی مبدل نشود که به استان را بهم بریزد.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه شورا می آید که خدمت به روستا و شهر کند؛نه اینکه وام دار این و آن شود، گفت: ما اگر رفتیم شوراها را وامدار جناحی کردیم و وامدار گروه ها کردیم دیگر این ها نمی توانند درست به مردم خدمت کنند.

وی ۲۲اسفند ماه را سال‌روز فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل و تاسیس بنیاد شهید عنوان و گفت: جایگاه و منزلت شهید و معامله ای که با خدای تبارک و تعالی دارد و ارزش والایی که دارد؛ راهشان مهم است و این من و شما هستیم که مانده ایم بعد از آن ها و باید ادامه دهنده راه شان باشیم.

نکونام روز سیزده جمادی روز سالروز وفات ام البنین را یکی دیگر از مناسبت ها عنوان و تصریح کرد: این روز، روز تکریم مادران و همسران شهدا نامیده شده است که یک وظیفه و تکلیف برگردن همه ما است.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۳:۱۹

26 Jan 2020