۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۳۷۶۰۱
طي حکمي

امام جمعه جديد بروجن منصوب شد

حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق به عنوان امام جمعه جديد شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختياري منصوب شد.
امام جمعه جديد بروجن منصوب شد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد رضا تقوي رئيس شوراي سياستگداري ائمه جمعه کشور در حکمي حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق را به عنوان امام جمعه جديد شهرستان بروجن منصوب کرد.

در حکم انتصاب امام جمعه جديد شهرستان بروجن آمده است: "ضمن تقدير از زحمات جناب حجت الاسلام آقاي رضا سعادت فر امام جمعه محترم سابق و با تأييد حضرات آقايان علماي اعلام (ايدهم الله تعالي)، جنابعالي از طرف مقام معظم ولي فقيه حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان بروجن منصوب مي شويد".

ان شاء الله تعالي ضمن برگزاري اين فريضه بزرگ الهي، مردم را نسبت به وظايف خطير و حساسي که در رابطه با اسلام عزيز و انقلاب خونبار ملت شريف ايران دارند آشنا ساخته به وحدت و همبستگي دعوت کنيد و از تفرقه و اختلاف بر حذر داريد.

اميد است روحانيون معظم، اهالي محترم بخصوص ارگان ها و نهادهاي انقلابي فرصت را مغتنم دانسته، همکاري لازم را در انجام هر چه با شکوه تر نماز جمعه در محل با جنابعالي داشته باشند.»

گفتني است حجت الاسلام هراتي مطلق امام جمعه جديد شهر بروجن پيش از اين هفت سال امامت جمعه شهرستان ازنا در استان لرستان را بر عهده داشته است.

پيش از اين حجت‌الاسلام دکتر رضا سعادت فر امام جمعه شهر بروجن بود که بعد از دو سال‌ فعاليت به عنوان امام جمعه شهرستان جيرفت معرفي شد.

شهرستان بروجن با ۱۱۹ هزار نفر جمعيت، از شهرستان هاي ۹ گانه چهارمحال و بختياري است که مرکز آن شهر بروجن با بيش از ۵۲ هزار نفر جمعيت در فاصله ۶۲ کيلومتري شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۳:۳۵

27 Dec 2019