۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۵۶۲۱
فرماندار شهرستان فارسان:

21 واحد غيرفعال صنعتي و توليدي در شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان گفت: با توجه به اينکه در شهرستان فارسان 64 واحد صنعتي،معدني و توليدي وجود دارد اما متأسفانه از اين تعداد واحد 21 واحد غيرفعال و ديگر واحدها فعال مي‌باشند.
21 واحد غيرفعال صنعتي و توليدي در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرداس طاهري در جلسه کارگروه تخصصي صنايع و معادن در شهرستان فارسان با اشاره به تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتي؛ توليد و اشتغال اظهار کرد: با نگاهي به روند نام‌گذاري سال‌ها از سوي مقام معظم رهبري به‌خصوص در دو سال گذشته مي‌توان به اهميت موضوع اقتصاد و اقتصاد مقاومتي پي برد.

وي تصريح کرد: با توجه به اينکه در شهرستان فارسان 64 واحد صنعتي،معدني و توليدي وجود دارد اما متأسفانه از اين تعداد واحد 21 واحد غيرفعال و ديگر واحدها فعال مي‌باشند.

فرماندار شهرستان فارسان اظهار داشت: در اين جلسه موضوع چگونگي  فعال کردن 21 واحد غيرفعال از طريق تزريق يا رفع مشکل آن‌ها موردبحث و بررسي قرار گرفت تا اينکه با فعال کردن اين واحدها بتوانيم در مسير اشتغال‌زايي فعاليتي انجام داده باشيم.

طاهري خاطرنشان کرد: در 43 واحد فعال توليدي شهرستان بيش از 400 نفر مشغول به کار و فعاليت هستند که اميدواريم با فعال کردن واحدهاي غيرفعال يا نيمه فعال اشتغال براي 200 نفر ديگر از جوانان را فراهم کنيم تا قدمي مثبت در جهت شعار سال برداشته باشيم.
 
  نبود سرمايه گذار، مشکل بزرگ شهرک صنعتي شهرستان فارسان

عليرضا شفيع زاده  مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: مشکل شهرک صنعتي جونقان مستقر نبودن سرمايه‌گذاران است و اميدواريم با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده بتوانيم با سرمايه‌گذاران جلسه‌اي را در همين راستا داشته باشيم تا بتوانيم اين شهرک بسيار خوب را براي اشتغال جوانان منطقه به صورت فعال راه‌اندازي کنيم.

انتهای پیام1026ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۱:۴۸

1 Jan 2020