۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۶۶۱۱
نائب رئیس شورای شهر شهرکرد:

تعامل شهرداری شهرکرد و پلیس راهور گره‌گشای مشکلات ترافیکی

نائب رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: تعامل مجموعه شهرداری شهرکرد و پلیس راهور ضامن تامین آرامش و کنترل ترافیک در شهر است.
تعامل شهرداری شهرکرد و پلیس راهور گره‌گشای مشکلات ترافیکی
به گزارش جهانبین نیوز؛ حیدر علیپور نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر شهرکرد با فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: رفاه در جامعه در کنار امنیت به وجود می‌آید و این امنیت نیز مرهون خدمات شایسته و شبانه‌روزی پلیس است.

علیپور با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی از ارزش بالایی برخوردار است، بیان داشت: ناجا نقش بسزایی در مدیریت شهری دارد و این نقش بر کسی پوشیده نیست.

وی ارتباط نیروی انتظامی با شورا و شهرداری را انکارناپذیر دانست و افزود: شورای اسلامی شهر، شهرداری شهرکرد و پلیس راهور نیاز به تعامل با یکدیگر را دارند و باید این تعامل سازنده باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر شهرکرد ادامه داد: اقدامات شورا و شهرداری در مباحث ترافیکی در راستای کاهش حوادث و تلفات کمک حال نیروی انتظامی بوده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی فعالیت های شایانی در حفظ امنیت و آسایش جامعه دارد و باید این قشر از جامعه مورد توجه قرار گیرد.

علیپور با اشاره به اینکه شورا و شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به مردم شهرکرد در کنار نیروی انتظامی بوده و باید این تعاملات افزایش یابد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۷:۱۵

27 Dec 2019