۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۲۷۰۳۵
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان :

50 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان از اجراي بالغ بر 50 عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح شهرستان سامان خبر داد و گفت: دهه مبارک فجر نمايش شکوه و عظمت حقيقي انقلاب اسلامي است.
50 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز، عباس رحيمي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در شهرستان سامان ۵۰ عنوان برنامه توسط بسيج و سپاه در سطح شهرستان اجرا مي شود ، اظهار داشت: دهه مبارک فجر نمايش شکوه و عظمت حقيقي انقلاب اسلامي است.

رحیمی با بیان اینکه گستره تاثير و نفوذ حوادث و اتفاقاتي برخي ايام را نسبت به ساير اوقات پراهميت تر و برجسته تر مي سازد، عنوان کرد: ايام الله دهه فجر به دليل الهام بخش بودن براي مردم و ساير ملل جهان از گستره و نفوذ بالایی در جهان برخودار است.

وی بیان داشت: دهه فجر به عنوان دهه بازيابي خاطرات انقلاب اسلامي و يادبود حيات دوباره ملت ايران يکي از حساس ترين مقاطع تاريخي براي نظام و انقلاب محسوب مي‌شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان در ادامه گفت: امام خميني (ره) توانست حکومتي را بر مبناي حاکميت ارزش هاي اسلامي براي رسيدن به زندگي دين مدارانه، عادلانه و آزادانه پي ريزي کند و همين امر جبهه استکبار جهاني را بر آن داشت تا با تمام توان براي بحران آفريني و مقابله با انقلاب و اسلام از هيچ توطئه و خباثتي دريغ نکند که آخرين نمونه هاي آن را مي توان در حمايت آنان از فتنه داعش و تروريست هاي تکفيري و اهانت به مقدسات اسلامي مشاهده کرد.

وي رژه موتورسواران، اجراي هيئت اسب سواري و هيئت اتومبيل راني از مسير بلوار جانبازان به سمت خيابانهاي پاسداران، عمان، دهقان و ميدان اصلي شهر و نهايتا به سمت سالن ورزشي تربيت بدني اين شهر ، از برنامه هاي ويژه در سامان اعلام کرد و اذعان داشت: اجراي برنامه هاي جشن انقلاب در سالن ورزشي تريبيت بدني شهر سامان و همچنين برنامه گلبانگ انقلاب با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در هنرستان الزهرا(س) سامان ساعت ۳۰ :۸ صبح ، از ديگر برنامه هاي روز ۱۲ بهمن است در شهرستان سامان است.

رحيمي تصريح کرد: در نخستين پنجشنبه دهه مبارک فجر در تاريخ ۱۶ بهمن به منظور تکريم شهداي انقلاب اسلامي در گلزارهاي شهداي شهرستان سامان مراسم ميهماني لاله ها با حضور قشرهاي مختلف مردم برگزار مي شود و در ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ بهمن هم ملت ايران به ياد فريادهاي ظلم ستيز دوران پيروزي انقلاب، بانگ الله اکبر سر خواهند داد .

وي از برگزاري برنامه هاي بصيرتي، ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران، همايش هاي علمي، برگزاري مسابقات ورزشي ويژه دهه مبارک فجر، برپايي نمايشگاههاي اقتصاد مقاومتي، حضور بسيجيان در برنامه پرصلابت و دشمن شکن نماز جمعه، برگزاري نشست هاي عاشقان ولايت، منتظران موعود را از ديگر برنامه هاي اين دهه ي مبارک عنوان کرد.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۰:۰۵

8 Jan 2020