۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۷۲۲۵

كلينيك ويژه تخصصي و فوق تخصصي پزشكي در شهركرد به بهره‎برداري رسيد

رئيس دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان گفت: همزمان با هفته دولت كلينيك ويژه تخصصي و فوق تخصصي دانشكده پزشكي با حضور رئيس،‌ معاون درمان و جمعي از روسا و مديران مراكز بهداشتي درماني به بهره برداري رسيد.
كلينيك ويژه تخصصي و فوق تخصصي پزشكي در شهركرد به بهره‎برداري رسيد
به گزارش جهانبین نیوز، دكتر فرامرز محمد علي بيگي افزود: با توجه به حجم بالاي مراجعات مردم به مراكز درماني دولتي تابعه دانشگاه علوم پزشكي و محدوديت ظرفيت پذيرش اين مراكز، مركز تخصصي درماني دانشكده پزشكي با هدف رفاه حال هم استانيان و ارتقاء خدمات تشخيصي درماني در شهركرد راه اندازي گرديد.

به گفته وي،‌ كليه خدمات تخصصي و فوق تخصصي باليني توسط اعضاي هيات علمي دانشگاه و كادر درماني مستقر در اين مركز از ساعات اوليه صبح تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر به مراجعان ارائه مي گردد.

وي خاطرنشان كرد: تعداد زيادي از مراجعان به مراكز درماني دولتي از نقاط دور دست استان به مركز مراجعه مي نمايند كه راه اندازي اين مجموعه و ارائه خدمات در نوبت صبح مي تواند افزايش رضايتمندي اين عزيزان از خدمات دانشگاه علوم پزشكي را به همراه داشته باشد.

رئيس دانشكده پزشكي تصريح كرد: در حال حاضر روزانه بيش از ۴۰۰ مراجعه كننده از خدمات اين مركز بهره مند مي شوند و با تلاش هاي صورت گرفته براي ارائه خدمات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، ظرفيت پذيرش مراجعان به دو هزار نفر در روز افزايش مي يابد.

محمد علي بيگي در خصوص نحوه نوبت دهي دراين مركز گفت: در حال حاضر نوبت دهي حضوري بوده و به زودي با راه اندازي سيستم نوبت دهي تلفني هم استان‌ها مي توانند از طريق تماس تلفني با سامانه نوبت پزشك مورد نظرشان را اخذ کنند.

به گفته وي،‌ تعرفه هاي اين مركز مانند ساير مراكز دولتي از سوي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي ابلاغ گرديده است لذا مراجعان مي توانند با پرداخت تعرفه دولتي از خدمات مطلوب تشخيصي و درماني اين كلينيك بهره مند شوند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۳:۳۷

2 Jan 2020