۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۳۲۳۴۵
با حضور مسئول مرکز رسيدگي به امور مساجد و رئيس ستاد اقامه نماز استان صورت گرفت

کوهرنگ، شهرستان برتر در برگزاري اجلاسيه نماز

با حضور مسئول مرکز رسيدگي به امور مساجد و رئيس ستاد اقامه نماز استان از امام جمعه و فرماندار کوهرنگ بعنوان شهرستان برتر در برگزاري اجلاسيه نماز تقدير شد.
کوهرنگ، شهرستان برتر در برگزاري اجلاسيه نماز
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، در جلسه رسيدگي به امور مساجد شهرستان کوهرنگ از حجت الاسلام طباطبايي، امام جمعه و مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ بعنوان شهرستان برتر در برگزاري اجلاسيه نماز تقدير شد.

در اين جلسه، حجت الاسلام عليرضا ملک محمدي، مسئول مرکز رسيدگي به امور مساجد چهارمحال و بختياري، کريمي رئيس ستاد اقامه نماز استان حضور داشتند و شهرستان کوهرنگ را بعنوان رتبه برتر معرفي کردند.

مسئول مرکز رسيدگي به امور مساجد چهارمحال و بختياري گفت: با وجود گذشت بيش از سه سال از تشکيل مرکز رسيدگي به امور مساجد در استان به اهداف مورد نظر نرسيده ايم که از مسئولين انتظار مي رود در جهت رفع موانع و مشکلات مساجد همت کنند.
 
مسئول مرکز رسيدگي به امور مساجد چهارمحال و بختياري ابراز کرد: تا قبل از تشکيل مرکز رسيدگي به امور مساجد استان هيچ آمار دقيقي از مساجد در دست نبود که امروز و بعد از گذشت سه سال از عمر اين مرکز همه آمار هاي مساجد در استان دقيق و کامل است.
 
حجت الاسلام ملک محمدي تصريح کرد: با تأسيس مرکز رسيدگي به امور مساجد استان جلسات و همايش هاي زيادي برگزار شد تا مساجد از ذهن ها خارج نشود و بلکه پررونق شود.
 
اين مقام مسئول اظهار داشت: تشکيل شوراي مختلف مربوط به مساجد در استان براي فکر کردن بيشتر به مسجد، رفع مشکلات و براي فعاليت بيشتر در مسجد است.
 
حجت الاسلام ملک محمدي، همدلي، همزباني، دوستي و مهرباني را راهکار فعالتر شدن مساجد عنوان کرد و گفت: همه مردم و مسئولين بايد با همدلي و همفکري در راستاي پيشرفت فعاليت ها در مساجد کوشش کنند.
 
در ادامه حجه الاسلام کريمي، رئيس ستاد اقامه نماز استان افزود: اجلاسيه هاي نماز در راستاي ارائه توانمندي‌هاي معنوي متناسب با موضوع نماز از سوي دستگاه‌هاي اجرايي استان به ويژه در عرصه ترويج فرهنگ اقامه نماز است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمين‌ کريمي خاطرنشان‌کرد: واقعا مي‌طلبد که مسئله مهدويت به عنوان يک اصل مورد توجه همه مسئولان باشد.
 
کريمي خاطر نشان‌ کرد: همان مقدار که براي پايين کشيدن فيتيله فساد و اجازه بروز و ظهور ندادن به فساد در جامعه که محصول هجمه فرهنگي و ماهواره و فضاي مجازي و اقدامت گسترده دشمن است، تلاش مي‌شود بايد نسبت به رونق بخشيدن به ارزش‌هاي ديني و معنوي مانند نماز و مهدويت در جامعه تلاش کرد.

حجت الاسلام محمد جمالپور، دبير ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ هم در اين جلسه با تشکر از برگزارکننده گان اجلاسيه نماز اين موفقيت را حاصل تلاش همه بيان کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام تربيت شدگان مسجد بودند، مجاهدان في سبيل الله رشد يافتگان اين کانون مقدس هستند.

حجت الاسلام والمسلمين جمالپور با بيان اينکه نماز امنيت جامعه را تضمين مي‌کند، ابراز کرد: خداوند در قرآن کريم مي‌فرمايد: فرزندانتان را از آتش دوزخ محفوظ داريد؛ اگر فرزندان نماز بخوانند خانواده به بلا مبتلا نمي‌شود و از هر خطري ايمن مي‌ماند.
 
دبير ستاد اقامه نماز کوهرنگ با بيان اينکه نماز سبب رفع مشکلات انسان مي‌شود، بيان داشت: انسان مي‌تواند با نماز مشکلاتش را رفع کند والديني که فرزندان نماز خوان دارند در قيامت مورد رحمت و عفو حضرت حق قرار مي‌گيرند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۱:۲۳

29 Dec 2019