۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۱۵۳۳۵

40 اثر به دبیرخانه ی جشنواره تئاتر استان رسید

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از آثار رسیده به دبیرخانه ی بیست و ششمین جشنواره ی استانی تئاتر خبر داد.
40 اثر به دبیرخانه ی جشنواره تئاتر استان رسید
جواد کارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: نمایش نامه هایی ازشهرهای شهرکرد، بروجن، فرخشهر، کیار، کوهرنگ، اردل،بن، فارسان و ده چشمه به دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان ارسال شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نمایش نامه "در،کولاژ،لونی،که اگر بشکند،باور کن این یک نمایش نیست، همین امشب،آرامشی از جنس لبای دوخته، آنتن، وقتی برای زندگی، نظم طبیعی اشیاء،بادهانی پر از چخماق، افسون عشق، وشاید انتهای عاشقی،قصه با طعم مرگ،پرواز در پژواک،تلواسه،نشانی های همان گمشده،عکس خانوادگی،خشت خام خانه...، قاب خالی انتظار،برلین،در فراق فرهاد،شب محبوبه،خانم،ماه بر ترک اسب پیر،کسی نیست همه ی ... ،بیوه های غمگین سالار جنگ، وقتشه،کابوس در زمستان،خانه ی پدری در قبرس، مرگ سبز،زلزله،روی زمین،شب هزار و یکم، محاصره،سها یک ستاره سرخ، کسی نیست همه ی داستان ها،دور باطل و اثری بی نام از گروه نمایشی طلوع به دبیرخانه ی جشنواره راه یافتند.

وی در ادامه به گروه های نمایشی ارسال کننده آثار اشاره کرد و اضافه نمود:گروه های نمایشی" تئاتر شب، بهشت آباد، کسری، خورشید، آرام، چکاوک، تاتی، ققنوس، دیژنو، طه، همسفران مهتاب، شولیز، دیکته، مهرآفرین، طلوع، آستاره و آوینوین در این جشنواره حوری چشم گیر داشتند.

کارگران به بازخوانی آثار توسط گروهی از اساتیدپرداخت و خاطرنشان کرد: آثار برگزیده ی پس از بازخوانی و اجرای عمومی داوری و به اختتامیه ی این جشنواره خواهند رسید.

وی افزود: بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان با هدف ایجاد بستر مناسب برای خلق آثار فاخر و تجربه های تازه و کشف افق هایی نو و استعداد های ذاتی در عرصه تئاتر در موضوعات آیینی،محلی،اجتماعی،سبک زندگی،و پیش گیری از اعتیاد برگزار می شود.

با هدف ارتقای سطح کیفی آثار و ارتباط موثر با تماشاگران و گزینش آثار برجسته استانی جهت حضور در جشنواره تئاتر مناطق و بین المللی فجرکشور، بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۳:۴۸

2 Jan 2020