۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۲۹۷۴۵

شهرستان کوهرنگ صاحب خانه رياضيات شد

در آييني با حضور مديرکل آموزش و پرورش استان و مسوولان شهرستاني ، استاني و کشوري خانه رياضيات شهرستان کوهرنگ افتتاح و راه اندازي شد.
شهرستان کوهرنگ صاحب خانه رياضيات شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، بهروز اميدي، مديرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري گفت: رياضيات با سازماندهي تفکر منطقي و پرورش خلاقيت جهت توانمندسازي ظرفيت نيروي انساني در راستاي توسعه کشورها نقش و جايگاه ويژه اي دارد.
 
وی با اشاره به اينکه علم رياضي درهمه امور اجتماعي و سياسي جامعه تاثير بسزايي دارد، افزود: امروزه در تئوري هاي تصميم گيري و مدل سازي ها در حوزه مديريت کشورها و سازمانها به اهميت رياضيات بيشتر پي مي بريم.
 
شريفي مدير خانه هاي رياضي کشور نيز گفت: عمومي کردن رياضيات، آشنايي علاقمندان با تاريخ رياضيات، ايجاد بسترهاي لازم براي طرح مسائل در شاخه هاي مختلف علوم رياضي از اهداف اين خانه است.
 
وی استفاده از بازيهاي فکري براي جذب وترغيب دانش آموزان به رياضيات، سوق دادن رياضي به متن جامعه، علاقمندي علوم رياضي در خانواده ها و بالا بردن سطح رياضي در استان از اهداف تشکيل خانه رياضيات است.
 
کورش اکبري مديرآموزش و پرورش شهرستان شهرستان کوهرنگ نيز گفت: رياضيات پايه اي از علوم است که در پيشرفت علمي جامعه تاثير بسزايي دارد.
 
وی افزود: رياضيات زيربنا و اساس علوم است و لذا توجه به رشد ونمو اين رشته موجب پويايي و رشد فرهنگي جامعه خواهد شد.
 
شايان ذکر است مهمان ويژه اين برنامه پروفسور حسين شاه محمد رياضي‌دان برجسته ايراني بود که ايشان نيز نکات مهمي پيرامون مبحث رياضات واهميت آن در زندگي روزمره ايراد نمودند.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۰:۵۸

26 Dec 2019