۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۲۳۴۳۵

نماز عيد فطر در شهرکرد، کي و در کجا برگزار مي شود؟

نشست برنامه ريزي و هماهنگي دستگاه هاي اجرايي شهرستان شهرکرد براي برگزاري هر چه با شکوهتر نماز عيد سعيد فطر در فرمانداري برگزار شد.
نماز عيد فطر در شهرکرد، کي و در کجا برگزار مي شود؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد با اشاره به اينکه عيد سعيد فطر از بزرگترين و مهمترين اعياد اسلامي به شمار مي رود، گفت: هدف از برگزاري اين جلسه در واقع برنامه ريزي و هماهنگي دستگاه هاي اجرايي در جهت برگزاري هر چه با شکوهتر نماز عيد سعيد فطر مي باشد.

وي  افزود: عيد فطر روز تولد دوباره انسان ها و تحفه ي خداوند به مومناني است که با تحمل سختي و امساک به غبار روبي خانه دل پرداخته اند.

نوذر حيدري در جلسه برنامه ريزي نماز عيدسعيدفطر اظهار کرد: انسان هاي مومن در طول ماه پر برکت رمضان با اطاعت فرمان خدا، عمل به واجبات، تحمل گرسنگي و تشنگي و عبادت حق در واقع به تربيت نفس خود و ترک لذت گناه مي پردازند.

 

حيدري، احسان و اکرام ايتام در ماه مبارک رمضان را ضروري دانست و تصريح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبي براي احسان و نيکوکاري است و خيرين مي توانند با شرکت در طرح هاي اطعام نيازمندان و اکرام ايتام از برکات اين ماه پر برکت استفاده کنند.  

شايان ذکر است: در پايان جلسه مقرر گرديد اقامه نماز عيد سعيد فطر در مصلي امام خميني(ره) شهرکرد راس ساعت 6:30 صبح برگزار گردد.


انتهاي پيام1020ج /510ب

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۶:۱۹

30 Dec 2019