۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۷۴۹۵
استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در انتخابات، انقلاب اسلامي را بيمه خواهد کرد

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف از جمله انتخابات همواره باعث بيمه شدن انقلاب اسلامي و اثبات حقانيت ايران در دنيا شده است.
حضور مردم در انتخابات، انقلاب اسلامي را بيمه خواهد کرد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: مردم بايد به افراد مطلع، آگاه، باسواد، داراي شناخت جهاني در حوزه‌هاي مختلف، مسلط به مسائل نظام و آشنا با مشكلات مردم رأي بدهند.

وي تأكيد كرد: در روند برگزاري انتخابات، هيچكدام از مسوولان و مديران له يا عليه نامزدهاي انتخاباتي فعاليت نمي‌كنند.

سليماني دشتكي افزود: تمامي مسوولان در چهارمحال و بختياري، به دنبال برگزاري انتخابات سالم و حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي هستند.

وي تصريح كرد: وحدت، همدلي و هماهنگي بين مسوولان و مردم استان در زمان فعاليت دولت يازدهم، باعث تحولات بسيار خوبي در حوزه‌هاي مختلف شد.

وي اضافه كرد: به همين منظور، براي برگزاري انتخابات سالم و پرشور در سال جاري، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

سليماني دشتكي عنوان داشت: استكبار جهاني از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون همواره به دنبال ضربه زدن به كشور و براندازي نظام بوده كه اين توطئه‌ها، هميشه باحضور مردم در صحنه‌هاي مختلف، خنثي و بي‌اثر شده است.

وي اظهار كرد: در مذاكرات هسته‌اي اخير نيز با موفقيت تيم مذاكره‌كننده كشورمان، حقانيت ايران در دنيا ثابت شد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اكنون نيز با رفع تحريم‌هاي ظالمانه اعمال شده عليه ايران، وضعيت كشور به شرايط مطلوب نزديك شده است.

وي بيان كرد: دولت‌هاي مختلف بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، خدمات فراواني را براي مردم انجام دادند و در همين راستا، دولت يازدهم نيز از ابتداي فعاليت خود تاكنون اقدامات زيادي را براي سرعت‌بخشي به روند توسعه‌اي كشور در بخش‌هاي مختلف ارائه كرده است.

سليماني دشتكي يادآور شد: تحول در بيمه‌هاي سلامت، بهداشت و درمان، گازرساني، آبرساني، جاده‌سازي و ارتقاي امور اقتصادي، فرهنگي و سياسي از مهمترين فعاليت‌هاي دولت يازدهم در اين مدت محسوب مي‌شود.

وي عنوان كرد: راه‌يابي نمايندگان مطلع، آگاه، باسواد، داراي شناخت جهاني در حوزه‌هاي مختلف، مسلط به مسائل نظام و آشنا با مشكلات مردم باعث دستيابي سريع‌تر به شاخص‌هاي توسعه‌اي در بخش‌هاي مختلف خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۵:۴۹

1 Feb 2020