۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۲۸۴۸۵

استاندار چهارمحال و بختياري از حضور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي تشكر كرد

استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي، از حضور پرشور و حماسي مردم در دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تشكر و قدرداني كرد.
استاندار چهارمحال و بختياري از حضور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي تشكر كرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي، از حضور پرشور و حماسي مردم در دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تشكر و قدرداني كرد که متن كامل پيام قاسم سليماني دشتكي به شرح ذيل است:

حضور باشكوه و آگاهانه مردم عزيز، مهربان و متدين چهارمحال و بختياري در دور دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در دهم اردي بهشت ۱۳۹۵، نشان‌دهنده پايبندي آنان به نظام جمهوري اسلامي ايران است.

اين حضور پرشور و حماسي، نشان از اتحاد، انسجام و قدرشناسي مردم چهارمحال و بختياري از شهيدان، جانبازان، آزادگان، ايثارگران و اعتقاد فراوان به مكتب اسلام بوده كه باعث ناكامي دوباره دشمنان در رسيدن به اهداف شوم‌شان شده است.

اين دور از انتخابات بازهم به لطف ايزد يكتا و با حضور گسترده، پرشور و حماسي مردم چهارمحال و بختياري در دو حوزه انتخابيه بروجن و اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار برگزار و پشتوانه‌اي محكم براي منتخبان آنان در راستاي رسيدن به اهداف توسعه‌اي استان و كشور شد.

ضمن قدرداني از همراهي، حضور و استقبال مردم چهارمحال و بختياري در اين انتخابات، اميدوارم در سال جاري بتوان با اتحاد، همدلي و تعامل بين مردم، مسئولان و قشرهاي مختلف، تحولات چشمگيري را در استان ايجاد كرد.

اينجانب به عنوان خدمتگزاري كوچك، از همت والا و حضور پرشور تمامي اقشار چهارمحال و بختياري در دو حوزه انتخابيه بروجن و اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار تشكر و قدرداني نموده و از خداوند يكتا، پيروزي، تندرستي و بهروزي را براي تمامي مردم شريف استان و كشور آرزومندم. افزوده مي‌شود، از چهارمحال و بختياري چهار نماينده به مجلس شوراي اسلامي راه مي‌يابد كه در دور نخست انتخابات دو نامزد با كسب اكثريت آرا در دو حوزه انتخابيه لردگان شهركرد، سامان و بن انتخاب و به مجلس دهم راه يافتند و در دو حوزه انتخابيه بروجن و اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشيده شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۲۰

27 Dec 2019