۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۳۴۴۱۵

تفکر ليبرال کشور را به جلو نخواهد برد

جانشين ستاد حجت السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي در چهار محال و بختياري گفت: تفکر ليبرال از کشور بايد حذف شود چراکه اين تفکر کشور را به جلو نخواهد برد.
تفکر ليبرال کشور را به جلو نخواهد برد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ بهروز مرداني نژاد جانشين ستاد حجت السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي در چهار محال و بختياري در نشست خبري با اصحاب رسانه با اشاره به اينکه قدرت در دانايي است اظهار کرد: رسانه ها به عنوان قدرت اول در جنگ نرم شناخته شده اند.

وي با اشاره به اينکه قلم شما رسانه ها نشان از قدرت است اظهار کرد: قلم شما اصحاب رسانه قلم توانمندي است و شما با اين قلم و زبان مي توانيد به راحتي افکار عمومي را شکل دهيد.

وي با بيان اينکه امروز دنيا، دنياي ارتباطات است تصريح کرد: اميد است با تغيير وضعيت موجود تفکر ليبراليسم از کشور حذف و به جاي آن تفکر انقلابي شکل گيرد.

مرداني نژاد ادامه داد: دولت بايد بر اساس انقلابي و دين مداري شکل گيرد و يک دولت انقلابي و مديريت انقلابي به وجود ايد.

وي با اينکه دولت نياز به يک تحرک عظيم دارد بيان داشت: اگر اقتدار داشته باشيم بايد بدانيم که اولين قدم رشد علمي است.

مرداني نژاد اذعان داشت: رشد علمي کشور با يک سياست گذاري ساده متوقف شد و در حال حاضر رشد علمي کشور پايين است .

وي با اشاره به اينکه طبق سند چشم اندازه توسعه بايد در سال ۱۴۰۴ کشور به قدرت اول منطقه دست پيدا کند بيان داشت: با آدم هاي خسته، پير و ليبرال اين امر شدني نيست.

مرداني نژاد با تاکيد بر اينکه هيچ آدم عاقل و منصفي آرمان را نفي نميکند بيان داشت: با نشستن و سکوت کردن نمي توان و نمي شود به هدف رسيد پس بايد تلاش و همت کرد چراکه کار سخت است.

هر ملتي بخواهد بزرگ شود بايد تلاش کند

جانشين ستاد حجت السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي در چهار محال و بختياري گفت: کشور در حال حاضر با عميق ترين رکود اقتصادي مواجه است که در ۲۰۰ سال اخير بي سابقه بوده است.

مرداني نژاد اظهار کرد: بايد فکري به حال رکود کشور شود چراکه کشور در بدترين حال ممکن قرار گرفته است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۷:۴۹

1 Feb 2020