۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۰۴۴۵
دادستان چهارمحال و بختیاری:

برخورد قاطعانه با متعرضان به کامیون ها/امنیت انتقال بار در محورهای مواصلاتی استان برقرار است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت در سطح جاده های چهارمحال وبختیاری برقرار بوده و دولت بایستی نسبت به مطالبات به حق کامیون دار ها اهتمام جدی داشته باشد.
برخورد قاطعانه با متعرضان به کامیون ها/امنیت انتقال بار در محورهای مواصلاتی استان برقرار است
عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز با بیان اینکه در استان هیچ گونه مشکلی در خصوص تردد کامیون ها و راننده ها وجود ندارد؛ اظهار کرد: خوشبختانه هیچ گونه راه بندان و یا عدم بارگیری به موقع در استان مشاهده نشده و مشکلات جزئی در استان های همجوار بوده که خروجی به آنها وجود ندارد.

علیمحمدی از آماده باش گشت های ویژه و حمل و نقل نظامی جهت کنترل امنیت جاده ها خبر داد و گفت: خوشبختانه راننده ها معترض نبوده و توقفی از سوی آن ها صورت نگرفته است؛ عده ای اخلال گر قصد ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت و آرامش راننده ها را دارند و اگر چنانچه در استان چهارمحال وبختیاری دیده شود با آن ها برخورد قاطعانه خواهد شد.

وی از برگزاری جلسات متعدد با سرصنف ها و اتحادیه های کامیون دارها خبر داد و تصریح کرد: بیشترین خواسته و گلایه کامیون دار ها از عدم تجهیزات کافی از قبیل لاستیک، روغن و لوازم یدکی است.

دادستان چهارمحال وبختیاری خطاب به دولت و مسئولین اجرایی گفت: باید نسبت به حل مشکلات کامیون دار ها اقدامات جدی صورت پذیرد و باراه حل هایی همچون حذف و یا کاهش عوارض گمرکی؛ این مشکلات را رفع کرده و به آن ها کمک کنند.

علیمحمدی به جنگ اقتصادی نابرابر در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر در مقابل جنگ نابرابر اقتصادی هستیم و همه اقشار جامعه تحت فشار هستند، کامیون دار ها هم جزئی از این قشر بوده که امیدواریم با برنامه ریزی های دولت و وارد کردن تجهیزات لازم مشکلات آن ها مرتفع گردد.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۵:۱۸

27 Dec 2019