۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۲۳۵۲۵
مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری:

ورود 40 دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل روستایی استان چهارمحال وبختياري

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان گفت: در راستای توسعه خدمات حمل ونقلي به روستاهاي استان و افزايش ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربري،تمهیدات لازم برای ورود40 دستگاه خودروی ون به ناوگان حمل و نقل روستایی استان انجام شده است.
ورود 40 دستگاه  ون به ناوگان حمل و نقل روستایی استان چهارمحال وبختياري
فريبرز كرمي مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز در اين خصوص گفت: بمنظور نوسازي وافزايش تعداد ناوگان روستائي همچنين ارتقاء ایمنی با استفاده از ناوگان نو ، آسایش و رفاه بیشتر روستاییان تسهیلات وام از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با همکاری صندوق کارآفرینی امید در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.

وي افزود: متقاضیان می توانند از تا سقف ۸۰ درصد قیمت خودرو با نرخ سود ۴درصد استفاده نمایند.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان گفت : سهميه استان چهارمحال وبختياري از محصولات شركت كاسپين تعداد ۳۰ دستگاه مي باشد و ۱۰ دستگاه ون ديگر از محصول شركت سازه هاي خودرو ديار است كه اميدواريم با استقبال متقاضيات هم استاني تمامي سهميه استان جذب شود.

كرمي گفت: متقاضیانی که تمایل به استفاده از این طرح را دارند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اداره کل به نشانی www.charmahal.rmto.ir و یا به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختياري واقع در شهركرد- بلوار آيت الله طالقاني - مجتمع ادارات مراجعه نمایند

شايان ذكر است طرح توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی برای ساکنین روستاهای بالای ۵۰ نفر قابل اجرا می باشد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۱:۳۴

5 Jan 2020