۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۷۸۴۵
ثمره 35 سال همت و تلاش

اشتغال زايي بانوي عشاير بروجني براي 1400 نفر/پشتکار بزرگترين عامل موفقيت است

گلنار پير زاده بانوي نمونه عشاير کشور که پشتکار را بزرگترين عامل موفقيت مي داند با سابقه بيش از 35 سال کارآفريني توانسته زمينه اشتغال براي 1400 نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم را فراهم کند.
اشتغال زايي بانوي عشاير بروجني براي 1400 نفر/پشتکار بزرگترين عامل موفقيت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، گلنار پيرزاده بانوي عشاير بروجني با سابقه بيش از ۳۵ سال کارآفريني و کسب همه شاخص‌ها به‌عنوان زن نمونه عشاير کشور انتخاب شد.

پيرزاده از ساکنان روستاي سيبک چغاخور توابع شهرستان بروجن در بخش توليد، فرآوري و بسته‌بندي محصولات کشاورزي، توليد فرآورده هاي لبني خانگي و کارآفريني به عنوان بانوي نمونه عشاير در کشور معرفي شد.


کارآفريني براي ۱۲۰۰ بانوي قاليباف


پيرزاده که در عرصه هاي دامداري، باغ‌داري، کشاورزي، خشکبار و حبوبات، لبنيات، ورمي کمپوست، صنايع دستي و بسته بندي خشکبار فعاليت مي کند، مي گويد: حدود ۱۲۰۰ بافنده فرش در زمينه گليم بافي، تابلوفرش و جاجيم بافي تحت نظر شرکت فرش بافي ما فعاليت دارند که ضمن آموزش براي تمام بافندگان فرش مجوز گرفته ايم.

اين بانوي کارآفرين با اشاره به اين که از تمام روستاها و شهرستان‌ها ازجمله (لردگان، بروجن، ناغان و...) بافندگان فرش داريم، گفت: پشتيباني براي فروش بالاي فرش ها نداريم اما توليدي هاي خشکبار، حبوبات و لبنيات فروش بسيار خوبي دارد.

اشتغال‌زايي براي ۱۴۰۰ نفر /پشتکار بزرگترين عامل موفقيت است

وی عامل موفقيت خود را توکل به خدا، پشتکار و تلاش هاي زياد مي داند و گفت: حدود ۳۵ سال در کارهاي توليدي فعاليت دارم و در مجموع زمينه اشتغال براي ۱۴۰۰ نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم را فراهم کرده‌ام.

پيرزاده همچنين به اشتغالزايي ۹ نفر در توليد ورمي‌کمپوست اشاره کرد و گفت: کشاورزي و باغداري ما ارگانيک است؛ حدود هفت سالي مي شود که کود ارگانيک و آلي توليد مي کنيم.

نيازمند حمايت مسئولين هستم

وي ضمن بيان اين که روستاي سيبک از بسياري امکانات همچون ورزشگاه، درمانگاه و... محروم است، گفت: براي پيشرفت و موفقيت نيازمند حمايت و پشتيباني مسئولين هستيم.

پيرزاده با اشاره به اين که تاکنون براي دريافت تسهيلات به خاطر سود بالاي بانکي اقدام نکرده ام، گفت: دريافت تسهيلات با سود کم کمک زيادي در توسعه دامداري مي کند.

اين بانوي کارآفرين به نقش روستاها در توليد لبنيات، گوشت و حبوبات اشاره کرد و گفت: براي کمک روستاييان به توليد داخل و رشد اقتصادي کشور نياز به حمايت جدي مسئولين داريم.

پيرزاده با بيان اين که در مسير زندگي و انجام کارها سختي ها و شکست هاي زيادي را تجربه کردم اما هيچ گاه نااميد نشدم ضمن توصيه به بانوان براي پرداختن به کارهاي توليدي، گفت: اميدوارم تمام خانم‌هاي کارآفرين در زندگي و کار هيچ مانع حل نشدني پيش رو نداشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۳:۱۲

27 Dec 2019