۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۱۹۸۴۵

گراميداشت حماسه 9 دي، تداوم‌ بخش ارتباط امت با امام و ولايت مطلقه فقيه است

فرمانده حوزه امام علي (ع) ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: گراميداشت حماسه 9 دي ، تداوم‌ بخش ارتباط امت با امام و ولايت مطلقه فقيه است و شرايط اقتضا مي‌کند که همه انسان‌هاي بصير در اين حماسه بزرگ شرکت کنند.
گراميداشت حماسه 9 دي، تداوم‌ بخش ارتباط امت با امام و ولايت مطلقه فقيه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد محمدي دوست در آستانه حماسه ۹ دي ، از حضور جوانان و نوجوانان بسيجي در مراسم گراميداشت روز ۹ دي خبر داد و افزود: از آحاد مردم دعوت مي‌شود در اين مراسم به‌ صورت گسترده شرکت کنند.

وي با بيان اينکه بصيرت‌افزايي مقام معظم رهبري موجب خلق حماسه ۹ دي شد، تصريح کرد: پيوند عميق وناگسستني مردم با ولي فقيه موجب عبوراز فتنه دشمنان در سال ۸۸ شد.

اين مسئول حماسه ۹ دي‌ماه را روز تجديد بيعت تاريخي مردم متدين ايران با ولايت عنوان کرد و افزود: مردم در اين روز پيوند خود را با آرمان‌هاي امام خميني (ره)، شهدا، انقلاب و ولايت محکم کردند.

وي با بيان اينکه عشق و ارادت مردم به مقام معظم رهبري ريشه در اعتقادات ديني دارد، تصريح کرد: يوم‌الله ۹ دي در صفحات زرين تاريخ انقلاب اسلامي ماندگار شد.

وي با تأکيد بر لزوم بزرگداشت يوم‌ا... ۹ دي خاطرنشان کرد: ۹ دي، روز "بصيرت و ميثاق امت با امامت و ولايت" است و به فرموده مقام معظم رهبري، بصيرت يعني "شناخت دوست از دشمن" و از اين‌رو حضور مردم در صحنه‌هاي حساسي چون ۹ دي، آگاهي دوستان انقلاب و بازشناخت و بازتعريف حرکت‌هاي دشمن برضد نظام را تسريع مي‌بخشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۶:۱۱

28 Dec 2019