۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۴۰۳۸
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع)

فعاليت ۲۴ کميته جهت برگزاري کنگره شهداي چهارمحال و بختياري

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري عنوان کرد: براي انجام مقدمات برگزاري کنگره شهداي استاندر مهرماه سال جاري ۲۴ کميته در اين خصوص تشکيل شده که تا کنون نيمي از کارهاي اجرايي به خوبي انجام شده است.
فعاليت ۲۴ کميته جهت برگزاري کنگره شهداي چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، سردار رضا محمدسليماني، فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) در جلسه ستاد کنگره شهداي استان چهارمحال و بختياري درکفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص برگزاري کنگره شهداي استان در مهرماه سال جاري، اظهار کرد: توجه به مسائل ايثار و شهادت به منظور زنده نگهداشتن ياد و نام شهداء در جامعه از الويت کار بسيج و سپاه استان است.

وي افزود: عزت کنوني و موفقيت هاي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف، مديون فداکاري و رشادت شهداست.

سردار محمدسليماني ادامه داد: براي انجام مقدمات برگزاري کنگره شهداي استاندر مهرماه سال جاري ۲۴ کميته در اين خصوص تشکيل شده که تا کنون نيمي از کارهاي اجرايي به خوبي انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) بيان کرد: تا اکنون ۱۰۵ کتاب جهت رونمايي در کنگره آماده شده که تا روز افتتاحيه به بالاي ۱۷۰ عدد خواهد رسيد.

سردار محمدسليماني ادامه داد: از ۲ هزار و ۴۳۷ شهيد شناسايي شده در استان ۹۲ شهيد شاخص که شش امير، ۵۱ سردار، ۲۸ فرمانده و هفت سرافراز انتخاب شده است .

وي گفت: ۳۰ يادواره با عنوان به استقبال کنگره شهداي استان چهارمحال و بختياري در سال گذشته اجرا شده است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: هر يادواره الزاما بايد خروجي، يک کتاب داشته باشد.

سردار رضا محمدسليماني با معرفي سرداران شهيد حسينعلي ترکي و غلامعلي نيکخواه از استان چهارمحال و بختياري بعنوان شهيدان شاخص قشر کارگري و کارمندي کشور، بيان کرد: اين شهدا از بين ۳۱استان کشور بعنوان شهيد شاخص انتخاب و معرفي شده اند و امسال سيره اين شهيدان بزرگوار در کل کشور ترويج و تبيين مي شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام تصريح کرد: کنگره شهداي استان چهارمحال و بختياري همزمان با سالروز ورود مقام معظم رهبري به استان در مهرماه برگزار خواهد شد و برگزاري اين مراسم باشکوه نيازمند همکاري همه دستگاه ها، نهادها، ارگانها و اقشار مختلف مردم ولايتمدار استان مي باشد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اين جلسه جزء آخرين جلسات جمع بندي کارهاي ستادي است و به نوعي گزارش گيري بود و در مجموع احساس رضايت از روند کار وجود داشت و اميد است با پرداخت اعتبار مشکل بودجه حل شود، زيرا هنوز دستگاهي پول واگذار نکرده است که امروز با قول دوستان شاهد حرکت روبه رشدي خواهيم بود.

لازم به ذکر است، اين جلسه با حضور سردار حق طلب رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه و بسيج کل کشور و نماينده ولي فقيه در استان، استاندار، فرمانده سپاه استان، فرمانده انتظامي، رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه استان، مديرکل سازمان تبليغات استان، رئيس صدا و سيماي استان و شهردار شهرکرد برگزار گرديد که با اهداء قاب عکس سرداران شهيد استان توسط طوبي ترکي کوچکترين فرزند دختر شهيد حسينعلي ترکي انجام شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۰۴

8 Feb 2020