۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۹۰۷۸
در نشست امروز صورت گرفت

بیانیه ۲۳۹ نماینده مجلس در محکومیت حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه

۲۳۹ نماینده مجلس شورای اسلامی در محکومیت حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه بیانیه ای صادر کردند.
بیانیه ۲۳۹ نماینده مجلس در محکومیت حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۳۹ تن از نمایندگان در محکومیت حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

آمریکا محور جهانی شرارت با همدستی انگلیس و فرانسه با حملات گسترده موشکی به کشور اسلامی سوریه در روز مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) اوج دشمنی و خصومت خود را نسبت به امت اسلامی به نمایش گذاشت.

آمریکایی ها که در طول ۷ سال گذشته در جنگ نیابتی و با بکارگیری ده ها هزار تروریست آموزش دیده در پایگاه نظامی کشورهای همسایه سوریه و با استفاده از ظرفیت های گسترده هم پیمانان اروپایی و منطقه ای نتوانست ساختار سیاسی حاکم بر سوریه مبتنی بر آرای مردم سوریه را تغییر دهد و شکست سختی را متحمل شد امروز در آستانه حل سیاسی بحران سوریه و پیروزی مردم سوریه یک بار دیگر دست به آتش افروزی زد و با کمک انگلیس و فرانسه به سوریه حملات موشکی کرد.

تأسف‌بار تر اینکه هم داستانی و حمایت برخی از کشورهای عربی و اسلامی است که از این جنایت استقبال کرده و موجی از تنفر را در میان امت اسلامی به وجود آوردند.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن محکومیت شدید جنایات آمریکا، انگلیس و فرانسه، حمایت قاطعانه خود را از سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت اعلام کرده و مطمئن هستیم آمریکا همانند هفت سال گذشته در این هدفگذاری جدید شکست خواهد خورد و ملت و دولت سوریه با مقاومت تاریخی و ماندگار خود از این مصاف سخت،سرافراز بیرون خواهد آمد و به امنیت پایدار خواهد رسید.

منبع: فارس

انتهی پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۲:۴۲

2 Jan 2020