۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۵۸

جاده میلاس لردگان همچنان در تاریکی/بی‌توجهی مسئولان نسبت به گلایه‌‌های مردم

جاده روستای میلاس با وجود اینکه یکی از جاده‌های گردشگری شهرستان لردگان است اما تاریکی محض، نبود علائم و تابلوهای هشداردهنده و... این جاده را به یکی از محورهای جاده‌ای خطرناک تبدیل کرده است.
جاده میلاس لردگان همچنان در تاریکی/بی‌توجهی مسئولان نسبت به گلایه‌‌های مردم
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، بی‌تردید روشنایی معابر و جاده‌ها، عاملی تاثیرگذار در کاهش تصادفات رانندگی بشمار می‌رود و در مقابل تاریکی و فقدان استانداردها و عدم وجود علائم و موانع بازدارنده در جاده به‌خصوص جاده‌های روستایی زمینه‌ساز وقوع تصادفات سهمگین و گاها مرگ‌بار است.

متاسفانه هنوز بسیاری از جاده‌های شهرستان لردگان ایمنی و روشنایی لازم را ندارند، همچنین از لحاظ عدم وجود تابلوهای نشان‌دهنده، علائم هشداردهنده، تابلوهای تعیین‌کننده سرعت مجاز، خط‌کشی‌های غیراستاندارد و... دچار مشکل هستند، مشکلاتی که عوارض و پیامدهایی به قیمت جان انسان‌ها را درپی دارد.



جاده روستای میلاس یکی از این موارد است و با وجود اینکه جاده گردشگری شهرستان لردگان است اما تاریکی محض، نبود علائم و تابلوهای هشداردهنده و... این جاده را به یکی از محورهای جاده‌ای خطرناک تبدیل کرده است.




این درحالی است که مردم این منطقه بارها، گلایه‌ها و اعتراضات خود را به طرق مختلف به گوش مسئولان رسانده‌اند اما باز هم شاهد تغییر و عکس‌العمل مثبتی در این زمینه از جانب مسئولین نبوده‌ایم.

چه خوب است مسئولین استان و شهرستان در پیگیری این مساله، که باعث نارضایتی بسیاری از مردم روستاهای میلاس، دهنو میلاس، برآفتاب، روستای بخش رودشت و... شده و از طرفی به‌عنوان مطالبه حرف اول را برای آنان می‌زند و بعضا منشاء بروز خسارت‌های جبران‌ناشدنی است، توجه بیشتری نشان دهندو مسئولین ذی‌ربط فکری به حال این مشکل کنند و اقدامات پیشگیرانه را قبل از وقوع حادثه، جدی بگیرند، تقریبا زمانی قبل از آنکه خاموشی جاده، خشم آن را برانگیزد و قبل از بروز تصادفات خونین به فکر نصب چراغ‌های هشدار و تابلوهای شبرنگ بیفتند، تقریبا زمانی قبل از آنکه با جان کسی بازی شود و خانواده‌ای داغدار و سیاه‌پوش عزیز خود شود.



انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۴:۰۷

27 Dec 2019