۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۰۰۸۸
حادثه ای که به خیر گذشت اما هنوز در شهرمان ادامه دارد

سقوط یک کارگر از ساختمان سه طبقه به دلیل عدم رعایت ایمنی

صبح دیروز سقوط یک کارگر از طبقه سوم یک ساختمان نیمه کاره حادثه آفرید .
سقوط یک  کارگر از ساختمان سه طبقه به دلیل عدم رعایت ایمنی
به گزارش جهانبین نیوز، "اول ایمنی ،بعد کار" شعاری است که هر شهروند شاید بارها آن را شنیده باشد .اما همین شهروندان هر روز شاهد حوادثی هستند که به دلیل عدم رعایت ایمنی در ساختمان سازی در محوطه های کارگاهی اتفاق می افتد

شنیده ها حاکی از آن است که این کارگر در حالی که مشغول حمل میلگرد به طبق سوم ساختمان در حال ساخت بوده ،به دلیل بی تجربگی و عدم رعایت نکات ایمنی ،نتوانسته سنگینی میلگرد را تحمل کند و از طبقه سوم به پایین سقوط کرد .

اما حادثه تنها به سقوط او ختم نشد و میلگردی که در دست این کارگر باقی مانده بود پس از اصابت به کابل های برق کنارخیابان باعث برق گرفتگی شدید در ناحیه پای این کارگر ساختمانی شد .

علی رغم این که وضعیت حادثه دیده پس از سقوط و سوختگی شدید در ناحیه پا وخیم به نظر نمی رسید ولی وی هیچ هوشیاری ای درباره اتفاقی که برایش افتاده بود نداشت .

کمی آن طرف تر صاحب کار وی که از حادثه دیده هم نگرانتر به نظر می رسید ،از اینکه این کارگرها را صاحبان ساختمانها باید بیمه کنند و عاقبت این کارگر چه می شود گله می کرد.

گفتنی است پس از رسیدن مامور اورژانس این مصدوم به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه مامورین اوژانس هم از به خیر گذشتن حادثه خبر داد و گفت :هرچند که به خواست خداوند این حادثه تا حدودزیادی به خیر گذشته است و می توانست باعث مرگ آنی حدثه دیده شود ،ما هر روز شاهد چنین حوادثی در سطح شهر هستیم و باید فکر اساسی درباره ایمنی این کارگران زحمت کش شود .

وی در ادامه گفت :بعد از مسئله ایمنی مسئله بیمه نبودن بسیاری از این کارگران مطرح است ،که حتی بعد از مصدومیت برخی از آنان از عهده هزینه های مداوای خود برنمی آیند ./ح

کلمات کلیدی:سقوط کارگر ساختمان حادثه جهانبین نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۵:۰۶

26 Dec 2019