۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۱۰۷۸
اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

خفاشان تعصب‌گرا نمی‌توانند خللی در حرکت عظیم نظام ایجاد کنند

اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت شهادت جمعی از هم استانی‌ها در عراق، آورده است: خفاشان تعصب‌گرا فکر می‌کنند با کشتن جانثاران امام و رهبری می‌توانند خللی در حرکت عظیم نظام جمهوری اسلامی به وجود آورند.
خفاشان تعصب‌گرا نمی‌توانند خللی در حرکت عظیم نظام ایجاد کنند
به گزارش جهان بین، اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت شهادت جمعی از هم استانی‌های
عزیز در عراق، آورده است: شهادت از دیرباز افتخار عاشقان عصمت و طهارت بوده و هست و خواهد بود و آنانکه ردای عشق ولایت پوشیده‎اند در هر کجا باشند خویش را در زمره یاران عاشورایی سیدالشهدا(ع) می‎بینند و هر لحظه چشم انتظار نوشیدن از شراب طهورای شهادتند.

این بیانیه می‌افزاید: خفاشان تعصب‌گرا و نابخردی که فکر می‌کنند با کشتن جانثاران امام و رهبری می‌توانند خللی در حرکت عظیم و پویای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کنند زهی خیال باطل دارند.

در ادامه
این بیانیه آمدهاست: این جنایت از آستین دست کسانی بیرون می‌آید که نمی‌خواهند شاهد عظمت و پیشرفت جمهوری اسلامی در کشورهای اسلامی باشند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: خون این جان باختگان مظلوم قوه محرکه اعتقاد راسخ ملت به ویژه مردم غیور، ولایت مدار و شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری نسبت به آرمان‌ها و اهداف بلند امام و انقلاب خواهد شد.

انتهای خبر/






جهانبین,شهرکرد,ایران,تبلیغات,اسلامی,ایران,عراق,حمله,تروریستی,کارگر,تکنسین,مهندس,نفت,لوله
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۶:۴۶

27 Dec 2019