۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۳۰۹۷۸
طی پیامی/

دعوت نماینده ولی فقیه از مردم چهارمحال و بختیاری برای حضوردر دومین اجلاسیه کنگره شهدا استان

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی از مردم این استان دعوت کرد در دومین اجلاسیه کنگره شهدا که همزمان با سالگرد ورود رهبر معظم انقلاب به چهارمحال و بختیاری است حضور به هم رسانند. متن پیام به شرح زیر است:
دعوت نماینده ولی فقیه از مردم چهارمحال و بختیاری برای حضوردر دومین اجلاسیه کنگره شهدا استان
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی از مردم این استان دعوت کرد در دومین اجلاسیه کنگره شهدا که همزمان با سالگرد ورود رهبر معظم انقلاب به چهارمحال و بختیاری است حضور به هم رسانند.
متن پیام به شرح زیر است:

۱۵ مهرماه برای استان چهارمحال و بختیاری یک روز به یادماندنی به لحاظ دو واقعه مهمی که اتفاق افتاد است.
واقعه اول، حضور بسیار پرخیر و برکت مقام معظم و معزز رهبری در سال ۱۳۷۱ به این استان بود که به حمدالله همراه با یک شور و ولوله مردم و حضور اقشار مختلف مردم و استقبال بسیار پرشور و به‌یادماندنی از ولی امر مسلمین و بیانات و فرمایشات بسیار راه‌گشا و جهت‌دهنده معظم‌له در ان ایام و دیدارهای بسیار ارزشمند که صورت گرفت بود.

من در همان مقطع در سامان بودم و توفیق داشتم از نزدیک شاهد شور و هیجان مردم و حرارت همه جانبه آنها و استقبال بی‌نظیرشان باشیم که آمدند و علاقه وصف‌ناپذیرشان را به محضر مقام معظم رهبری ابراز داشتند و شنوای سخنان و فرمایشات ایشان بودند و بعد از آن هم شاهد آثار و برکات این سفر در استان و زندگیشان بودند.

بعد از گذشت سال‌ها آنگونه که باید ما نتوانستیم از این سفر بهره‌های لازم را کسب کنیم، فرمایشات ایشان را به کار گیریم و آثار و برکات این سفر را در مرعا و منظر عموم چه در استان و چه در غیر از استان قرار دهیم.

امسال فرصت مغتنمی است برای رساندن پیام‌های مقام معظم رهبری به مردم و مسئولین نیز درصدد هستند که دستاوردهای آن سفر را کاملا مدون ارائه بدهند و ما را از برکات و آثار این سفر بهرمند سازند.

واقعه دیگر، برگزاری کنگره 2400 شهید استان هم زمان با سالروز ورود حضرت آقا به چهارمحال و بختیاری بود که برای استان بسیار قابل توجه است و به مدد پروردگار این یادمان و یادواره که درحقیقت هفت روز ادامه داشت هر روز با حضور گسترده مردم در مصلی برگزار شد و چهره‌ها و شخصیت‌های قابل توجهی آمدند و مفاهیم بسیار عمیق و قابل توجهی در جهت اهداف بلند و نورانی شهدا مطرح شد و استان یک هفته سر سفره شهدا نشست و یک هفته با شهدا زیست و درواقع با فکر شهدا، ذهن شهدا و فرهنگ شهدا زندگی کرد.

ضرورت دارد فرهنگ شهادت همچنان زنده باشد و باتوجه به دشمنی‌هایی که با نظام جمهوری اسلامی ایران شده و می‌شود و در شرایطی که دشمن هیچگاه دست از کینه‌ورزی‌هایش نسبت به انقلاب اسلامی برنداشته حضور مردم و مقاومت مردم یک ضرورت است.

درس‌گیری از شهدا در حقیقت یک مسئله مهم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، این کنگره به حمدالله توانست مردم خوبمان را سر سفره شهدا بنشاند و فرهنگ شهدا، وصیتنامه و یادمان شهدا را همچنان زنده نگه دارد و بعد از آن هم به حمدالله ادامه پیدا کرده است.

امسال ما درحقیقت هم سالگرد کنگره را گرامی میداریم و هم سالگرد حضور مقام معظم و معزز رهبری را به این استان، لذا مردم خوبمان در این استان به این روزها نگاه ویژه داشته باشند، البته انتظار است این موضوع در فکر و ذهن مردم نهادینه شود و مردم این روز تمام ذهنشان متوجه این دو حادثه مهم سفر حضرت آقا و کنگره شهدا باشند و درس‌گیری لازم و پیام آموزی از این دو واقعه ضرورت است که ان شاء الله مورد توجه قرار می‌گیرد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاتم

محمدعلی نکونام

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۴۶

17 Feb 2020