۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۹۹۸۸

فرهنگيان طلايه دار مديريت هيجانات جامعه هستند

معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش گفت: فرهنگيان، فرهنگسازان و طلايه داران مديريت هيجانات در کشور هستند.
فرهنگيان طلايه دار مديريت هيجانات جامعه هستند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ رضوان حکيم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست با استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بهترين تصميمي که دولت ها در سخت ترين شرايط حاکم بر جامعه مي توانند اتخاذ کنند سرمايه گذاري در حوزه آموزش و پرورش است.

وي ادامه داد: در شرايط فعلي کشور بايد به نقش و جايگاه فرهنگيان در مديريت هيجانات شکل گرفته توجه ويژه داشته باشيم، زيرا به جز جامعه فرهنگي کسي نمي تواند عهده دار حاکم سازي منطق و خردگرايي در جامعه باشد.

حکيم زاده، کليد عبور از بحران را انسجام و همبستگي ملي عنوان کرد و گفت: بهترين مکان و زماني که مي توان زمينه انسجام ملي را فراهم کرد دوران پيش دبستاني و ابتدايي است.
معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اگر بخواهيم شرايط کشور بهبود يابد بايد وضعيت آموزش و پرورش را بهبود بخشيم.

حکيم زاده در ادامه با اشاره به اهميت مقطع پيش دبستاني و ابتدايي افزود: اگرچه در اين حوزه تنگناهاي بسياري وجود دارد، اما تلاش مي کنيم با فراهم کردن آموزش پيش دبستاني در مناطق محروم و ۲ زبانه عدالت آموزشي را در کشور محقق کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست با اشاره به نقش آموزش و پرورش در راستاي بهبود شاخص هاي توسعه اظهار داشت: آموزش و پرورش تا رسيدن به وضعيت مطلوب فاصله دارد و بايد در اين حوزه تلاش هاي بيشتري به کار گرفته شود.

اقبال عباسي با بيان اينکه کساني که دانايي بيشتري دارند افراد موفقي خواهند بود، گفت: امروزه با آگاهي، دانش و دانايي مي توان به مطالبات خود رسيد.

وي خاطرنشان کرد: اعتبار گذاشتن، هماهنگي کردن و کمک کردن به آموزش و پرورش نوعي سرمايه گذاري است که در آينده به نتيجه خواهد رسيد.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۳۱

27 Dec 2019