۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۲۹۵۸
اختلال پي در پي شبکه تلفن همراه در روستاي سوادجان سامان:

مشترک موردنظر دردسترس نمی‌باشد، مسئولین هم همین‌طور!!!

عدم آنتن دهي تلفن همراه در روستاي سوادجان مشکلاتی را به همراه داشته که نيازمند رسيدگي جدی برای حل مشکل توسط مسئولين استاني وشهرستانی است.
مشترک موردنظر دردسترس نمی‌باشد، مسئولین هم همین‌طور!!!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، تلفن و اينترنت از نيازهاي اساسي زندگي مردم است مي توان گفت در حال حاضر بسياري از خدمات اجتماعي، اقتصادي ، آموزشي و غيره از طريق شبکه مخابراتي و زيرساخت هاي مربوط به آن فراهم مي شود.

 قرن جديد قرن ارتباطات و تکنولوژي است و اينترنت نقش تاثيرگذاري در زندگي مردم ايفا مي کند، گرايش مردم به استفاده از اينترنت و احساس نياز به اين فناوري رو به افزاي است.

در سال هاي خير تلاش هاي بسياري در سطح کشور در زمينه توسعه شبکه‌هاي مخابراتشي صورت گرفته است و چندين اپراتور بزرگ تلفن همراه نيز در کشور مشغول به فعاليت هستند که دامنه گسترش آنها از کلان‌شهرها تا روستاهاي دورافتاده کشيده شده است.

رقابت اپراتورهاي فعال در اين زمينه باعث شده است تا شاهد ارائه امکاناتي بسيار خوبي و آنتن دهي مطلوب در اکثر نقاط کشور باشيم ولي هنوز هم نقاطي هستند که در اين زمينه مشکلاتي دارند.

در قرن جديد که قرن تکنولوژي و ارتباطات است مشکل آنتن دهي موبايل و عدم دسترسي به اينترنت يک مشکل اساسي است.

عدم آنتن دهي تلفن همراه اهالي روستا سوادجان از روستا هاي شهرستان سامان و دچار مشکلاتي است که نيازمند توجه بيشتر مسئولان است حدود سه هفته اي است که انتن دهي در روستاي سوادجان به سختي صورت مي گيرد و همه اهالي روستا با مشکل روبه رو هستند.

وجود نقاط کور و اختلال در پوشش شبکه تلفن همراه و آنتن دهي ضعيف اينترنت در روستاي سوادجان باعث انتقاد و نارضايتي مردم نيز شده است بطوري که آنها در برقراري تماس از طريق گوشي تلفن همراه و همچنين اتصال به شبکه اينترنت با مشکل مواجه هستند.

يکي از اهالي روستاي سوادجان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه انتن دهي در اين روستا در طي اين دو سه هفته بسيار نامناسب يوده است و مردم دچار مشکلات فرواني شده اند، اظهار داشت: اکثريت اهالي روستاي سوادجان به شغل کشاورزي مشغول هستند و خانواده هاي افراد براي برقراي تماس با کساني که در زمين هاي کشاورزي مشغول به کار هستند با مشکل مواجعه هستند.

وي با بيان اينکه در حال حاضر ارتباطات نقش به سزايي در زندگي افراد دارد، بيان داشت: از مسئولين خواستار هستيم که هر چه سريعتر اقدامات لازم را در راستاي ايجاد زير ساخت هاي شبکه هاي تلفن همراه براي اهالي روستا داشته باشند .

وي عنوان کرد: زماني که تماس با طرف مقابل صورت مي گيرد اپراتور همراه اول از عدم برقراري ارتباط با مخاطب امکان پذير و مشترک مورد نظر در دسترس نمي باشد و ... را مطرح مي کند.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۱:۴۳

15 Feb 2020