۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان گفت: ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) مي‌تواند به عنوان مهم‌ترين الگو و اسوه ازدواج جوانان امروز باشد.
ازدواج حضرت علي (ع) و فاطمه (س) بزرگ‌ترين الگوي ازدواج جوانان است/ هفته دولت فرصت مناسبي براي تشريح خدمات و دستاوردهاي نظام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛  حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به اهميت ترويج ازدواج ساده و کم‌هزينه در جامعه تاکيد کرد و افزود: ازدواج ساده و آسان موجب خوشبختي خانواده و سبب عاقبت به خيري زوجين مي‌شود.

وي اضافه کرد: ازدواج آسان علاوه بر خوشبختي مي‌تواند موجبات تربيت فرزند صالح را فراهم آورد و جامعه را نيز به سوي رستگاري و سلامت سوق دهد.

امام جعه لردگان به ازدواج بسيار ساده حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: سعي کنيد ازدواج ها را ساده بگيريد و با سخت گيري جوانان را دچار دردسر نکنيد و خود را به گناه نيندازيد چون کساني که مانع ازدواج جوانان مي شوند گناه بسيار بزرگي مرتکب مي شوند.
 
انصاري در بخش ديگر سخنان خود با تبريک هفته دولت گفت: تقارن ايام هفته اول شهريورماه و هفته دولت با ايام آغاز بکار دولت دوازدهم و نيز ايام شهادت دولتمردان شهيدان رجايي و باهنر تقارن بسيار ميمون و مبارکي است و انتظار مي رود مسئولان اجرايي در سطح کلان کشور و شهرستان با الگو قرار دادن الگوهاي رفتاري اين دوشهيد گرانقدر در امور خود بتوانند بيش از پيش به مردم و نظام اسلامي ايران خدمت کنند.

وي گفت: ايام هفته دولت فرصت مغتنمي براي ارئه گزارشي از آخرين وضعيت طرح هاي عمراني به مردم است و اميدواريم مسئولان اجرايي شهرستان نيز در ايام اين هفته مردم را در جريان وضعيت طرح هاي در حال اجرا قرار دهند .

خطيب جمعه لردگان افزود: هشتم شهريور 1360 رئيس جمهور وقت محمدعلي رجايي به همراه نخست وزير متفکر و دانشمندش حجت الاسلام و المسلمين دکتر محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست وزيري به درجه رفيع شهادت نائل شد و به همين مناسبت از دوم تا هشتم شهريور ماه، هفته دولت نامگذاري شده است.
 
گفتني است؛ حجت الاسلام انصاري در پايان خطبه هاي نماز جمعه اين هفته از همه مردم شهرستان لردگان طلب حلاليت نمود و به شرح اقداماتي که در طول 18 سال گذشته که به عنوان امام جمعه شهرستان لردگان بود پرداخت.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۱:۴۲

28 Dec 2019