:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> رونمایی از برجام دفاعی در چهارمحال و بختیاری!/ غرش برجام و فرار داعش از مرزهای ایران! | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۰۹۶۸
اظهارات عجیب استاندار چهارمحال و بختیاری

رونمایی از برجام دفاعی در چهارمحال و بختیاری!/ غرش برجام و فرار داعش از مرزهای ایران!

روزهای اخیر شاهد اظهار نظر عجیبی از اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری بودیم، که عنوان کرد، مهار فتنه داعش حداقل دستاورد برجام بود، سخنان حیرت‌آوری که در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها دست به دست می‌چرخد و نظرات متعددی درخصوص آن ارائه می‌شود.
رونمایی از برجام دفاعی در چهارمحال و بختیاری!/ غرش برجام و فرار داعش از مرزهای ایران!
به گزارش جهانبین نیوز؛ تفکر عاشورایی، غیرت دینی و تعصب ملی سه عامل تاثیرگذار در روحیه شهادت‌طلبی جوانان این کشور است که در سال‌های مبارزه با طاغوت در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و بعد از آن در سال‌های دفاع مقدس به اوج رسید، پس از جنگ نیز همچنان این روحیه سلحشوری مایه امید کشور است و رشادت این عاشق‌پیشگان خدایی هنوز در محور مقاومت موج می‌زند، آنجایی که لاله‌های سرخ شهامت به عشق عمه سادات حضرت زینب کبری سلام الله علیها سربند یا عقیله بنی‌هاشم بسته و با مولای عصر خود پیمان بستند تا جان در کالبد دارند اجازه ندهند نامحرمی نگاه بغض‌آلود به حرم عمه جان داشته باشند.

حکایت سوریه، داستان دلدادگی شیران رادمردی است که قدم در راه عشق گذاشته‌اند تا ضمن حراست از حریم آل‌الله که اعتقاد قلبی بدان دارند و پرپر شدن در این راه را رسیدن به عرش از فرش می‌دانند، راه را برای نفوذ عناصر کثیف داعشی و تکفیری به کشور عزیزمان ببندند.

حماسه دمشق، نپل الزهرا، حلب، دیرالزور و بوکمال با حماسه‌سرایی شیفتگان شهادت و غیورمردان ایرانی و اسلامی جبهه مقاومت فصل سرخ استقامت را ورق می‌زند و روزگاری که مردان جبهه سوریه و عراق، مظلومانه و غریبانه با همسر، فرزند، پدر و مادر وداع می‌کردند عده‌ای با اشکال‌تراشی و بهانه‌جویی مبارزان این راه را خشونت‌طلب و جنگ‌طلب معرفی می‌کردند تا اینکه راه داعش برای لحظاتی کوتاه به تهران باز شد و حادثه حمله تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره)، خواب ناز بهانه‌جویان را آشفته ساخت که اگر داعش بیاید رعیت و وزیر در کنار هم آماج گلوله‌های وحشیانه تکفیری‌ها قرار خواهند گرفت.

پیروزی در جبهه مقاومت و افتخارآفرینی رزمندگان اسلام نه با مذاکره به دست آمد و نه با مصالحه صورت گرفت، بلکه ایستادگی عده‌ای از راست‌قامتان تاریخ که دل در گرو عشق مکتب، ولایت و وطن داشتند پیروزی را برای ما رقم زد.

روزهای اخیر شاهد اظهار نظر عجیبی از اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری بودیم، که عنوان شد، مهار فتنه داعش حداقل دستاورد برجام  بود، نظر حیرت‌آوری که در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها دست به دست می‌چرخد که یعنی واقعا برجام جدای از برکاتی که در اصلاح وضعیت معیشتی، رونق اقتصادی، فراخی و گستردگی سفره‌های مردم، تامین رفاه و آسایش مردم، رفع تحریم‌ها، افزایش ارزش پول ملی، بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی، رفع بیکاری، افزایش تولید ملی، رفع آسیب‌های اجتماعی و هزاران گشایش دیگر داشته است در حوزه دفاعی و امنیتی این کشور هم اثرات قابل توجهی داشته و اینک عقب‌نشینی داعش از مرزها به واسطه غرش تاریخی برجام در قاموس افتخارات دولت‌مردان ثبت شده است.

باید گفت جناب آقای استاندار! جنابعالی خود از خانواده قابل احترام ایثارگران هستید و تقدیم برادر عزیزتان در راه پایداری انقلاب اسلامی از افتخارات شماست و از ادبیات حماسی دفاع مقدس بیگانه نیستید و این مهم را به‌صورت عینی با تمام وجود لمس کرده‌اید که قدم در راه عشق مرد خطر می‌خواهد و نظام ما به برکت هزاران انسان مخلص همچون برادر عزیز شما پابرجا و مستدام است.

آقای استاندار! هنوز گوشه گوشه این کشور و استان به عطر حضور شهدای مدافع حرم معطر است و تقدیم چندین هزار شهید از کشور و ۱۳ شقایق خونین از چهارمحال و بختیاری، سند زنده بودن روح حماسه در این کشور است و همین حماسه، غیرت، رشادت و اخلاص، عزت و آزادگی را برای ما به ارمغان آورده است نه برجام، مذاکره و لوایح خفت‌آوری که عزت ایران را به یغما ببرد.

آقای عباسی! برکات برجام را بگذارید برای دولت باقی بماند، بگذارید برای کنار رفتن تحریم‌ها هزینه شود، بگذارید برای فراخی سفره‌های مردم استفاده شود، بگذارید برای گشایش در امور مهم و بین‌المللی به کار رود، برجام را برای امور دفاعی و امنیتی کشور هزینه نکنید چون هستند جوانانی که هنوز سینه خود را سپر گلوله‌های تکفیری کنند و هستند مردان بیداری که داعش را از مرزها عقب برانند‌.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۵۳

29 Dec 2019