۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۱۸۹۱۸
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خبر داد:

خريد کتاب به مبلغ 400 ميليون ريال از مولفان و ناشران استان

همزمان با هفته کتاب و کتابخواني مبلغ 400 ميليون ريال خريد کتاب از مولفان و ناشران استان صورت مي گيرد.
خريد کتاب به مبلغ 400 ميليون ريال از مولفان و ناشران استان
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از بام ايران خبر جواد کارگران در نشست خبري با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تشريح برنامه هاي هفته کتاب و کتابخواني گفت: اين اداره کل به عنوان دبير هفته کتاب در استان برنامه هاي متنوعي را در راستاي توسعه فرهنگ کتاب و کتابخواني اجرا مي کند.

کارگران، اجراي فعاليت‌هاي نمايشگاهي در شهرستان‌ها، همايش تجليل از فعالان، پيشکسوتان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر، شناسايي و معرفي و تقدير از بهترين کتابخوان و کتابدار، برگزاري جلسات نقد و برسي کتاب، پذيرش عضويت رايگان، افتتاح و تجهيز کتابخانه هاي جديد را از جمله اين برنامه ها عنوان کرد.

وي افزود: با توجه به تقارن اين هفته با ماه محرم بخش ويژه اي با عنوان انتخاب بهترين شعر عاشورايي، بهترين کتاب، فيلمنامه، ناشر، طراح و تصوير ساز در حوزه محرم و عاشورا برگزار مي شود.

کارگران اظهار داشت: در راستاي هماهنگي و هم‌افزايي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي در اين بخش سعي مي شود تمام فعاليت هاي حوزه کتاب و کتابخواني به صورت مشارکتي و همکاري همه سازمان ها و ارگان ها صورت پذيرد.

وي از برگزاري نمايشگاه بزرگ کتاب در مجتمع فرهنگي غدير شهرکرد خبر داد و بيان داشت: در اين نمايشگاه ۳ هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف و با تخفيف ويژه ارائه مي شود.

گارگران با اشاره به اجراي برنامه اهداي کتاب در اين هفته خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۰۰ ميليون تومان کتاب در کل استان و بين شهروندان توزيع شد.

وي گفت: همچنين در جهت توسعه عدالت فرهنگي جشنواره روستاهاي دوستدار کتاب از ۱۵ مهرماه تا ۲۴ آبان اجرا و روستاهايي که فعاليت هاي بهتري در زمينه بحث کتاب و کتابخواني دارند تقدير و براي شرکت در جشنواره کشوري معرفي مي شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۳:۱۲

12 Jan 2020