۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۸۲۷۸
سرپرست تبليغات اسلامي اردل:

اعتکاف بزرگ‌ترين گردهمايي جوانان در مقابل تهاجم فرهنگي است

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:مراسم معنوي اعتکاف بزرگ‌ترين گردهمايي جوانان در مقابل توطئه‌ها و تهاجم فرهنگي دشمنان است.
اعتکاف بزرگ‌ترين گردهمايي جوانان در مقابل تهاجم فرهنگي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در اولين جلسه ستاد برگزاري مراسم معنوي اعتکاف که باحضور امام جمعه و مسئولين در سالن جلسات تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت: اعتکاف بزرگترين گردهمايي جوانان مقابل با تهاجم فرهنگي است.

بهرامي با بيان اينکه دشمن با تمام توان پشت مرزهاي ما آماده منحرف نمودن نسل جوان است و آينده و جوانان ما را هدف قرار داده است افزود: نسل جوان مايه اميد و آينده کشور است و ما با عنايت به اين مطلب بايد توجه روزافزون به برگزاري اين مراسم معنوي داشته باشيم.

وي با اشاره به وجود بودجه فرهنگي در اعتبارات سالانه دستگاه‌هاي اجرايي گفت: شايسته است که مسئولين با تمام توان اين بودجه‌ها را در مسير فرهنگ ولايت هزينه کنند که راهي جز اين مسير براي رستگاري و حفظ ولايت نيست و اين امر از وظايف ذاتي ما است، ما همه با هم وارد اين عرصه مي‌شويم و فرصت را فراهم مي‌کنيم تا جوانان با مشارکت خوبي وارد شوند و اين يعني کار فرهنگي.

دراين ستاد شبکه بهداشت و درمان، نيروي انتظامي، فرمانداري، دهياران و بخشداران، روحانيون مستقر و هجرت، کميته امداد، سپاه و بسيج با قبول همکاري آمادگي خودرا براي برپايي مراسم اعتکاف اعلام کردند.

انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۴:۳۴

26 Dec 2019