۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۲۲۳۲۸

بقعه امام زاده حمزه بن علي بروجن تخريب شد

يک منبع گاه از تخريب بقعه تاريخي امام زاده حمزه بن علي(ع) بروجن خبر داد.
بقعه امام زاده حمزه بن علي بروجن تخريب شد
به گزارش جهانبین نیوز يک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار کلار از تخريب بقعه تاريخي امام زاده حمزه بن علي(ع) بروجن در ظهر امروز خبر داد و گفت: اين موضوع از طريق مراجع قضايي در حال بررسي است.

وي در پاسخ به اين سوال که چه کساني اين بقعه را تخريب کرده اند، گفت: افرادي که در اين ماجرا نقش داشته اند بايستي توسط مراجع قضايي شناسايي شوند.

گفته مي شود: امامزاده حمزه علي از نوادگان امام سجاد (ع) مربوط به دوره تيموريان تا دوره قاجار است و در بلداجي، ۵ کيلومتري شمال غرب شهر واقع شده است.

لازم به ذکر است اين بقعه با سابقه ۴۰۰ ساله در تاريخ ۲۴ فروردين ۱۳۸۲ به‌ عنوان يکي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است.

بلداجي در فاصله ۲۵ کيلومتري بروجن واقع شده است.

اخبار تکميلي درباره اين موضوع متعاقبا منتشر خواهد شد.



انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تخریب بنای امامزاده با برنامه ریزی قبلی انجام شده و خیلی سادلوحاته است اگر موضوع را به رانش زمین و باراش باران مربوط دانست چون از محافظی که روی ضریح گذاشته شده و نحوه تخریب و شکل اوار کاملا مشخص و واضح است که بصورت کاملا عمدی تخریب صورت گرفته است در ثانی موضوع تخریب توسط مردم نیز کاملا مردود و دروغ است و حربه ای جهت ممانعت از پیگیری از سوی مراجع قضایی عاملان این جنایت است چون این امامزاده دارای 6 خادم در طول شبانه روز است که اگر مردم اقدام به تخریب می کردند حتی اگر توان ممانعت نداشتند می توانستند موضوع را به نیروهای انتظامی اطلاع دهند

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۹:۰۷

26 Dec 2019