۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۱۴۳۱۸

منفعت طلبی و سودجویی از آفات مدیریت و خدمت رسانی است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولین با برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از نخبگان و اهل مطالعه و تفکر زمینه خدمت رسانی بهتر و پیشرفت بیشتر در استان را فراهم کنند.
منفعت طلبی و سودجویی از آفات مدیریت و خدمت رسانی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین نکونام در دیدار با جمعی از کارکنان مخابرات استان که در دفتر امام جمعه شهرکرد صورت گرفت گفت: ماه رجب، ماه عبودیت و بندگی و معرفت است که در آن می توان به کمالات انسانی دست یافت.

وی بیان داشت: کسی که از این ظرفیت ارتباط سازنده با خدا و کسب معنویت در این ماه غافل باشد نمی تواند یک خادم خوب و برای دین و جامعه و مردم باشد.

نکونام تاکید کرد: اگر از این فرصت های معنوی استفاده نکنیم و خدمت خود را مرتبط با عالم بقا قرار ندهیم از ارائه خدمت مطلوب به مردم محروم می شویم.

امام جمعه شهرکرد ماه های رجب، شعبان و رمضان را فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس و خالص شدن دانست و تصریح کرد: در این روزها با نماز و روزه و دعا و توجه به دنبال کار برای رضایت خدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: اگر خدمت و خدمت رسانی مسئولان رنگ الهی به خود بگیرد گره گشایی از کار مردم به عالم بقا وصل می شود و ماندگار می شود.

وی تاکید کرد: خدمت وقتی به عالم بقا متصل شد با دقت تمام عیار و کمیت و کیفیت عالی به مردم ارائه می شود و رضایت و آرامش مردم را به دنبال دارد.

حجت الاسلام نکونام گفت: محتوای نظام جمهوری اسلامی ایران معنوی و خدمتی شایسته همراه با اتصال به عالم بقا و خشنودی خداوند است و مسئولین باید با برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از نخبگان و اهل مطالعه و تفکر زمینه خدمت رسانی بهتر و پیشرفت استان را فراهم کنند.

وی ضمن تقدیر از خدمات مخابرات در استان اذعان داشت: در مناطق محروم و دوردست هنوز نقاط کور و بی بهره از تلفن وجود دارد و اینترنت در استان جایگاه و وضعیت خوبی ندارد که با توجه به ظرفیت استان انتظار می رود این مشکلات حل شود و امکانات در استان ارتقا یابد.

حجت الاسلام نکونام بیان داشت: یکی از آفات مدیریت و خدمت رسانی حاکم شدن نگاه اقتصادی و سودجویی و منفعت طلبی است و ارگان ها بکوشند به موازات سود و منافع اقتصادی، خدمت بهینه و مطلوب داشته باشند.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۷:۲۹

3 Jan 2020