۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۱۸۳۷۸
مسئول امور سینمایی اداره‌کل ارشاد استان:

دومین سینمای شهرکرد به زودی فعال می‎شود

سینما غدیر شهرکرد به عنوان دویمن سینمای این شهر و با تجهیز به سیستم‌های دیجیتال دو ماه دیگر فعال می‎شود.
دومین سینمای شهرکرد به زودی فعال می‎شود
شهرام فرجی، مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌و‌گو با جهانبین‌نیوز با اشاره به اینکه سینما غدیر شهرکرد دو ماه دیگر فعال می‌شود، اظهار داشت: این سینما با امکانات دیجیتال راه‌اندازی می شود.

وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورات لازم را به سینما شهر برای تجهیز این سینما به سیستم‎های دیجیتال صادر کرده است.

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیگیری‎ها در این خصوص در حال انجام است و به دنبال گرفتن تجهیزات دیجیتال برای نصب در این سینما هستیم تا این سینما را فعال کنیم.

فرجی تصریح کرد: شهرکرد هم اکنون دارای یک سینما فعال است که با راه اندازی سینما غدیر شهرکرد بسیاری از فیلم های روز کشور در شهرکرد به نمایش گذاشته می شوند و مشکلی دیگر در اکران فیلم‌ها نداریم.

وی افزود: دوستداران سینما می توانند فیلم های سینمایی مورد علاقه خود با فعال شدن سینما غدیر شهرکرد با بهترین کیفیت مشاهده کنند.

فرجی خاطرنشان کرد: سینما غدیر شهرکرد در حال فعال شدن است و شهرکرد مرکز استان دارای دو سینمای فعال می شود که این امر می‌تواند مشکل پخش نشدن بسیاری از فیلم‌های سینمایی را حل کند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۴:۳۱

23 Jan 2020