۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۴۷۵۸
سرپرست اداره تبليغات اسلامي بروجن خبر داد

86 مبلغ و مبلغه همزمان با ماه رمضان در بروجن فعاليت مي کنند

سرپرست اداره تبليغات اسلامي بروجن گفت: 86 مبلغ و مبلغه همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد شهري و روستايي اين شهرستان فعاليت مي کنند.
86 مبلغ و مبلغه همزمان با ماه رمضان در بروجن فعاليت مي کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سيد ابوالفضل صالحي سرپرست اداره تبليغات اسلامي بروجن در گفتگو با کلار، اظهار داشت: در پي درخواست‌هاي هيئت‌امناي مساجد روستايي و شهري و به‌ منظور اشاعه‌ي فرهنگ اسلامي و احکام الهي در ماه مبارک رمضان امسال بيش از ۸۶ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان بروجن اعزام مي‌شوند.

حجت‌الاسلام صالحي در مورد چگونگي اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد شهرستان، گفت: اداره تبليغات اسلامي بروجن با توجه به درخواست‌هاي واصله در ماه مبارک رمضان مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان اعزام مي‌کند.

وي افزود: مشکلات و موانع اسکان خانه‌ي عالم روستايي و شهري در بازديدهاي که در فروردين ۹۶ انجام شد برطرف و آماده‌ي پذيرش روحانيون اعزامي است.

صالحي گفت: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه تذکر لساني براي جلوگيري از روزه‌خواري به‌ صورت مردمي و با استفاده از ظرفيت اعضاي هيئت مذهبي، بسيجيان و اعضاي ستاد امربه‌معروف و نهي از منکر انجام مي‌شود.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي بروجن ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و بايد همه ما از برکات معنوي اين ماه مبارک نهايت بهره را بگيريم.

وي ماه مبارک رمضان را ماه تقويت تقوي و سد بسيار محکمي در برابر عذاب هاي دنيوي و اخروي دانست و گفت: بهترين عمل در ماه مبارک رمضان ترک گناه و پيشه کردن تقوا و پارسايي است.

حجت الاسلام صالحي با بيان اينکه ماه مبارک رمضان مخصوص خداوند است، افزود: همه بندگان در اين ماه مهمان خداوند هستند و مي‎توانند از سفره گسترده پروردگار که با نعمت، رحمت، برکت، مغفرت و... از انسان پذيرايي مي‎کند بهره‎مند شوند.

وي با بيان اينکه ماه مبارک رمضان آنقدر باعظمت است که انسان را به مقام قرب واقعي مي‎رساند، افزود: نفس کشيدن و خواب بندگان در اين ماه عبادت است و دعاي انسان برآورده مي‎شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۶:۰۴

31 Dec 2019