۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۱۷۸۸
امام جمعه شلمزار:

زنده نگه داشتن رشادت شهدا يعني رسوايي جنايات آمريکا غرب/بسيج تداوم راه و آرمان انقلاب است

امام جمعه شلمزار با اشاره به اتفاقات اخير و همچنين مناسبت هاي پيش رو خواستار توجه بيش از پيش به رشادت هاي شهدا در جهت برملا شدن پهره واقعي دروغگويان شرق و غرب خصوصا آمريکا شد.
زنده نگه داشتن رشادت شهدا يعني رسوايي جنايات آمريکا غرب/بسيج تداوم راه و آرمان انقلاب است
گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه شلمزار گفت: در انجام کار مستحبي بايد با نشاط و روي گشاده وارد امور شويم و از انجام مستحبات در حال خستگي بايد اجتناب کرد چرا که خستگي باعث انجام ابتر کار مي گردد و حسن انجام کار را از بين مي برد.

امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته اين شهر به مهمترين رويداد هاي پيش رو در هفته آينده اشاره کرد و در زمينه اهميت هر کدام از اين رويداد ها توضيحاتي را بيان نمود.

وي به سالروز حمله جنايت کارانه رژيم پهلوي به آستان مقدس امام رضا عليه السلام اشاره کرد و ضمن محکوميت اين اقدام هتاکانه گفت: پس از حمله رضا خانه و عمالش به حرم مطهر رضوي ديري نپائيد که شاه جنايتکار پهلوي به سزاي اعمالش رسيد.

ايشان در ادامه به روز ۲۰ صفر و اربعين حسيني اشاره کردند و از تک تک مردم خواست در برگزاري زيارت اربعين همت گمارند.

حجت الاسلام سلطانزاده در راستاي تبيين اهميت اربعين گفت: کسي که بتواند به مدت ۴۰شبانه روز سعي و تلاش در کسب رضاي خدا نمايد به مرتبه اي از حکمت مي رسد که جريان حکمت از قلب به زبان وي جريان يابد که بزرگداشت اربعين شهادت امام حسين عليه السلام نيز در همين راستاست و نقش بسزايي در ايجاد اخلاص در مسلمانان دارد.

امام جمعه شلمزار در ادامه به فرارسيدن هفته بسيج نيز اشاره کردند و ضمن تاکيد بر بزرگداشت اين هفته و قدرداني از خدمات اين نهاد گفت: امام خميني به عناوان ايجاد کننده نهاد بسيج در کشور اقدامي در راستاي تحقق سفارشات قرآن انجام داد و خداوند بزرگ در جاي جاي قرآن کريم به موضوع بسيج اشاره کرده است.

ديگر موضوع مورد اشاره حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه دوم نماز جمعه شلمزار اشاره به ديدار مقام معظم رهبري در هفته گذشته با مردم شريف اصفهان بود که در سالروز تشييع ۳۷۰شهيد به طور همزمان در اصفهان انجام گرفت.

حجت الاسلام سلطانزاده با اشاره به اين ديدار گفت: مقام معظم رهبري با قدر داني از مردم اصفهان به خاطر اين اتفاق فرمودند اگرچه ۳۷۰شهيد اصفهاني در يک روز( آبانماه۱۳۶۱) تشييع شدند و ۲۰۰شهيد ديگر هم در پايان آبان ماه همان سال به شهداي اصفان افزوده شد اما مردم ولايتي و انقلابي و دشمن ستيز اصفهان با حضور پررنگ تر از گذشته دو لشکر را تجهيز کردند و راهي جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شدند تا مبادا اسلحه شهدا برزمين بماند.

وي در ادامه گفت: امروز دشمن مي خواهد حماسه ي رشادت هاي شهدا را به فراموشي بسپارد اما اين دستگاه هاي فرهنگي و در راس آنها آموزش و پرورش هستند که بايد ياد و نام و خاطره شها را زنده و جاويد نگه دارند.

حجت الاسلام سلطانزاده با اشاره به سال هاي دفاع مقدس گفت: در آن سال ها چه کسي فکر مي کرد راه کربلا باز شود و جمعيتي ميليوني از ايران اسلامي راهي زيارت قبر شريف امام حسين عليه السلام شود در حالي که امروز نه تنها راه کربلا باز و به روي زائران گشوره است که جبهه هاي نبرد ما به سوريه رسيده است و انشاء الله و به فرموده حضرت آيت الله خامنه اي تا ۲۵سال آينده اثري از اسرائيل باقي نمي ماند.

امام جمعه شلمزار در ادامه به انتخاب رئيس جمهور آمريکا اشاره کرد و گفت: رسوايي هاي اخير در دولت آمريکا خود پيروزي بزرگي براي ملت ايران بود هرچند رويارويي اروپا با آمريکا مانع از آن مي شود که سياست هاي غرب عليه مسلمانان برملا شود ولي اميدواريم دولت محترم از اين اتفاقات درس عبرت گيرد و با ديدگاهي بي اعتمادانه نسبت به غرب و آمريکا رفتار نمايد نه اينکه همه ي اصول انقلاب را طبق سياست هاي خود بخواهد تعديل کند.

حجت الاسلام سلطانزاده در پايان به مساله بازگشت زائران کربلا به شهرها و روستاهاي خود اشاره کرد و گفت: اگرچه لازم است بازگشت اين عزيزان به وطن را با نصب پارپه نوشته و پلاکارد تبريک گفت اين تبريکات منجر به اسراف و تبذير در بين مردم نبايد شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۱:۰۳

11 Jan 2020