۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۳۸۷۱۸
رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری:

پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه سوری برخورد قاطع و جدی می‌کند

رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: شادي معقول و منطقي شهروندان در چهارشنبه آخر سال فقط با رعايت قانون محقق مي‌شود.
پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه سوری برخورد قاطع و جدی می‌کند
سرهنگ قاسم جعفريان رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: مديريت هيجان و ابراز احساسات جوانان نياز به رويكرد اغنائي گفتمان و آموزش قوانين و رفتارسازي دارد.

وی با اشاره به ايام و مناسبت‌هاي پيش رو و لزوم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی چهارشنبه آخر سال با تاکید بر مسئول‌سازی بين سازمان‌هاي مرتبط، گفت: نيروي انتظامي به‌عنوان سازمان محوري در اين موضوع با جلب مشاركت مردم و افزايش همكاري و همدلي نهادها مي‌توان قدم‌هاي موثري در جهت پیشگیری از وقايع ناگوار و آسيب‌هاي اين ايام بردارد.

اين مقام انتظامي افزايش سهم رويکرد جامعه محوري پليس را يک فرصت مغتنم برشمرد و بيان داشت: پليس با استفاده از ظرفيت موثر رسانه‌ها به ويژه صدا و سيما با كمترين هزينه مي‌تواند با تلفيق هنر و تصوير مردم را با خطرات ناشي از مواد محترقه و آتش‌زا، عواقب جبران‌ناپذير آن و همچنين سرانجام تلخ بي‌توجهي به توصيه و هشدارها آشنا كند.

رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان افزود: شادي معقول و منطقي چهارشنبه آخر سال در سايه رعايت قانون محقق مي‌شود از اين رو پليس به هيچ وجه مخالف شادي و نشاط مردم نيست و تنها در نظر دارد بر حسب وظيفه ذاتي خود از حوادث ناشي از شادماني کاذب و حرکات خطرآفرين پيشگيري كند.

جعفريان در خاتمه با اشاره به برنامه‌هاي متنوع پليس استان در انجام ماموریت‌های پیش رو تاکید کرد: اگرچه اقدامات پيشگيرانه و فرهنگ‌سازي در خصوص عاري نمودن چهاشنبه آخر سال از هرگونه آسيب و خطر براي اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان از اولويت هاي پليس استان است ليكن چنانچه معدود افراد هنجارشكن در اين ايام قصد بر هم زدن امنيت و آرامش جامعه را داشته باشند با اقدامات قاطع و قانوني پليس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۹:۰۰

29 Dec 2019