۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۲۴۰۸
استاد حوزه و دانشگاه در چهارمحال و بختیاری:

تدبيرحکيمانه رهبر انقلاب و بصيرت مردم دو عامل اصلي خنثي شدن فتنه 88/قضيه برجام مثل حماسه 9 دي عبرتي ديگر براي دولتمردان است

استاد حوزه در چهارمحال و بختیاری تاکيد کرد: قضيه برجام مثل حماسه 9 دي يک عبرتي ديگر براي دولتمردان است و بايد بدانيم تنها راه نجات ما حضور مقتدرانه و تکيه به خدا و توان داخلي و اقتصاد مقاومتي است.
تدبيرحکيمانه رهبر انقلاب و بصيرت مردم دو عامل اصلي خنثي شدن فتنه 88/قضيه برجام مثل حماسه 9 دي عبرتي ديگر براي دولتمردان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ زهرا حامدي در مصاحبه اختصاصي با مشکات برين گفت: در خصوص حماسه حضور نهم دي خود حماسه يک ويژگي هايي دارد و اينکه کساني که اين حماسه را آفريدند انگيزه اي قوي و الهي داشتند.

حامدي افزود: چه ۹ ميليون جمعيتي که در تهران در روز ۹ دي و چه ساير مردم در نقاط مختلف کشور بر اثر احساس وظيفه و تکليف در مقابل فتنه اي که تمام ارکان نظام سلطه بر عليه کشور ما راه انداخته بود تمام قد ايستادند و اين فتنه را خنثي مي کرد.

وي فتنه ۸۸ را حاصل تلاش و توطئه چندين و چند ساله دشمن براي براندازي نظام دانست و تاکيد کرد: دشمن در برنامه ريزي و طراحي خود براي فتنه اصل نظام را نشانه گرفته بود و براي براندازي اين فتنه را به راه انداخت و انتخابات و نتيجه آن بهانه اي بيش نبود.

حامدي روشنگري ها و تدبير حکيمانه رهبر انقلاب و بصيرت مردم را دو عامل اصلي خنثي شدن فتنه ۸۸ دانست و تصريح کرد: رهبري هاي داعيانه رهبر انقلاب و بصيرت مردمي که وقتي احساس کردند اسلام و نظام به خطر افتاده است با تمام وجود در صحنه حاضر شدند و آن حماسه عظيم و به يادماندني را رقم زدند براي هميشه در تاريخ ثبت شد.

اين استاد حوزه با تاکيد بر اينکه عبرت هاي فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دي به دليل اهميت آن بايد در همه لحظه و دوره نصب العين ما باشد گفت: هر کجا که احساس کرديم نظام نيازمند حمايت است بايد به حماسه ۹ ديي تاسي بجوييم.

وي تصريح کرد: تا زماني که به دنبال مبارزه با استکبار جهاني و حفظ آزادي و استقلال در زمينه سياسي، اقتصادي و فرهنگي هستيم بايد همانند ۹ دي در صحنه حاضر باشيم.

حامدي با بيان اينکه در فتنه ۸۸ تمام ارکان استکبار جهاني براي تضعيف و تخريب نظام کمر همت بسته بودند تاکيد کرد: تا وقتي که ملت ما بيدار است و استقلال طلب اين دشمني ها ادامه دارد.

وي برجام را تابلوي عيني هشدارهاي مقام معظم رهبري دانست که در زمان هاي مختلف تاکيد کرده بودند که ما با مذاکره مشکل نداريم اما مذاکره اي که استقلال و هويت ما را دچار مشکل نکند اما متاسفانه علي رقم اينکه ايران به تمام تعهدات خود عمل کرد و از بسياري از برنامه هاي خود دست کشيد امريکا و غرب به راختي برجام را نقض کردند.

این استاد حوزه تاکيد کرد: قضيه برجام مثل حماسه ۹ دي يک عبرتي ديگر براي دولتمردان است و بايد بدانيم تنها راه نجات ما حضور مقتدرانه و تکيه به خدا و توان داخلي و اقتصاد مقاومتي است.

وي گفت: درست است که رهبري هاي حکيمانه مقام معظم رهبري در هر برهه زماني راهگشا و نجات بخش کشور مي باشد اما بايد مراقب باشيم صحنه را خالي نگذاريم و مانند مردم دوران امام علي (ع) با بي تدبيري کشتي انقلاب را در اين تلاطم ها و حوادث به خطر نيندازيم.

انتهاي پيام1026ج /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۵:۲۴

2 Jan 2020