۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۱۶۴۸۸
امام جمعه فارسان:

داعش با بی اعتنایی به آرمان فلسطین نشان داد که ساخته دست استکبار است

قطعا گروه های ساختگی توسط استکبار همچون گروه تروریستی داعش با بی اعتنایی به آرمان های قدس و فلسطین بیش از گذشته خود را در جهان اسلام منزوی خواهند کرد.
داعش با بی اعتنایی به آرمان فلسطین نشان داد که ساخته دست استکبار است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته فارسان گفت: در حال حاضر که با توطئه های استکبار جهانی اختلاف و تفرقه بر جهان اسلام حاکم شده و گروه های ساختگی زیادی به نام اسلام و مقدسات اسلامی به جان مسلمانان افتاده اند، بهترین ملاک معیار شناخت خط اصیل اسلامی از خطوط انحرافی و ساختگی است که قطعا گروه های ساختگی توسط استکبار همچون گروه تروریستی داعش با بی اعتنایی به آرمان های قدس و فلسطین بیش از گذشته خود را در جهان اسلام منزوی خواهند کرد.

خطیب جمعه فارسان در ادامه با اشاره به سالروزاقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب در تهران توسط قدر آیت الله طالقانی افزود: جایگاه نماز جمعه در آموزه های دینی و توصیه های مکرر معصومین (ع) در جهت توجه به آن جایگاهی ویژه است.

وی کارکردهای تعلیمی، تربیتی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را برای نماز جمعه برشمرد و بر نقش آن در زندگی مادی و معنوی مسلمانان تاکید کرد.

جمالی زاده نماز جمعه را از شئون حاکمیت اسلامی و ولی امر مسلمین دانست و گفت: امام جمعه به نیابت از  اول شخص نظام اسلامی نماز را اقامه می کند لذا باید نماز جمعه فارغ از هر گونه گرایشها، سلیقه ها و جناح بندی ها به عنوان شانی ازشئون نظام اسلامی و حاکمیت دینی مورد توجه اقشار مختلف مردم باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۸:۳۳

20 Jan 2020