۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۲۷۱۹۸
در شهرستان سامان:

مسابقه علمي بسيج دانش‌آموزي شهرستان سامان با شرکت 377 نفر دانش‌آموز برگزار شد

فرمانده بسيج دانش‌آموزي شهرستان سامان از برگزاري مسابقات علمي بسيج دانش‌آموزي در شهرستان سامان با حضور 377 نفر دانش‌آموز خبر داد.
مسابقه علمي بسيج دانش‌آموزي شهرستان سامان با شرکت 377 نفر دانش‌آموز برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز بهرام مسيبي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه مسابقه علمي اميدان و مبتکران شهرستان سامان همزمان با سراسر کشور به صورت هماهنگ ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه برگزار مي‌شود، اظهار داشت: در اولين روز مسابقه مقاطع چهارم، پنجم و ششم ابتدايي با شرکت ۳۷۷ نفر دانش‌آموز در دبيرستان نجمه و چهار مجتمع در روستاهاي شهرستان سامان برگزار شد.

مسيبي با بيان اينکه از اين تعداد ۱۹۰ نفر دانش‌آموز دختر و ۱۸۷ نفر دانش‌آموز پسر در اين مسابقات در مقطع ابتدايي شرکت کرده‌اند، اذعان داشت: تمامي دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اين مسابقه در مقطع ابتداي و متوسطه اول مسابقه علمي بسيج دانش‌آموزي شهرستان سامان با شرکت ۶۳۱ نفر دانش‌آموز است.

وي بيان داشت: برگزاري مسابقات علمي شهرستان سامان در چهار مجتمع براي مدارس ابتدايي و سه مجتمع براي مدارس متوسطه اول در روستا در نظر گرفته شده است.

بهرام مسيبي دراين خصوص گفت: اين مسابقه بزرگ علمي بهمن‌ماه امسال در سراسر شهرستان بصورت هماهنگ برگزار مي‌شود.

فرمانده بسيج دانش‌آموزي گفت: دليل برگزاري مسابقه به صورت مجمتعی در شهرستان سامان به دليل مشکلاتي که در مسير رفت و آمد براي دانش‌آموزان شرکت‌کننده در روستاهاي شهرستان وجود دارد، آزمون به صورت هماهنگ در چهار مجتمع براي دانش‌آموزان ابتدايي در روستاهاي اطراف شهرستان و سه مجتمع به صورت هماهنگ براي دانش‌آموزان متوسطه اول در روستاها برگزار مي‌گردد و دانش‌آموزان مدارس سامان در دبيرستان نجمه آزمون مي‌دهند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۶:۰۴

7 Feb 2020