۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۴۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

استکبار جهانی پرچم‌دار ترور در دنیا/ روحیه جهادی از فاکتورهای لازم و ضروری برای دولت خدمتگزار است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز استکبار جهانی پرچم‌دار ترور در دنیا است و آمریکا و کشورهای استکباری حامیان این کشور هستند.
استکبار جهانی پرچم‌دار ترور در دنیا/  روحیه جهادی از فاکتورهای لازم و ضروری برای دولت خدمتگزار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: امروز استکبار جهانی پرچم‌دار ترور در دنیا است و آمریکا و کشورهای استکباری حامیان این کشور هستند.

وی بیان داشت: برخی از کشورهایی که خود حامی تروریست می‌باشند و هر روز شاهد جنایات آن‌ها در دنیا هستیم سعی دارند ایرانی را که سال‌ها خود قربانی این اقدام نادرست بوده، تروریست جلوه دهند.

امام جمعه شهرکرد دولت‌ها را برآمده از رای مردم دانست و عنوان داشت: باید دولتی که با رای مردم بر سر کار آمده است برای پیشرفت کشور تلاش کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لازم است دولت‌ها صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند، برای تحقق وعده‌های خود تلاش نمایند و این نکته را در نظر داشته باشند که خدمت صادقانه ویژگی دولت برآمده از ملت است.

وی با اشاره به هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریست افزود: دنیادوستی از ویژگی‌های این دو شهید بزرگوار  نبوده و هیچ گرایشی به زندگی اشرافی نداشتند.

نکونام روحیه جهادی را یکی از فاکتورهای لازم و ضروری برای دولت خدمتگزار دانست و بیان داشت: ایمان، تقوا و پاک‌دستی از دیگر ویژگی‌های دولت برآمده از ملت است و این ویژگی‌ها به خوبی در شهیدان رجایی و باهنر دیده می‌شد.

وی تاکید کرد: بهره‌مندی از منابع دینی و قرآنی برای مدیریت، استکبارستیزی، صلابت و ایستادگی، تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های برآمده از مردم، قطع نگاه به خارج از کشور و پرهیز از نگاه‌های حزبی و جناحی که این روزها به یک خطر و دام برای کشور تبدیل شده است نیز از فاکتورهایی است که یک مدیر انقلابی برخواسته از دل مردم باید داشته باشد.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به وجود برخی سوءمدیریت‌ها در کشور بیان داشت: منکر وجود تحریم‌ها نیستیم و می‌دانیم این تحریم‌ها تاحدودی موثر بوده‌اند اما باید قبول کنیم مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی‌شده هم در کشور کاهش یافته است.

نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت نظارت مجلس بر امور تاکید و خاطرنشان کرد: مادامی که از جوانان بهره گرفته نشود و کار به دست افرادی که توانایی لازم را ندارند سپرده شود نباید انتظار بهبودی در اوضاع داشت.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۹:۰۶

27 Dec 2019